Gå til innhold

andre som har gruet seg til ul?


fastelavens_bolla!

Anbefalte innlegg

skal på ultralyd for aller første gang i morgen, det blir jo stas nok det å få se babyen for aller første gang. men de siste ukene har jeg bare gruet meg mer og mer til denne dage, i frykt for at ting ikke er som det skal osv.

 

er det noen andre som også har hatt denne opplevelsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

absolutt! Skal på ul i morgen, og gruer meg mer enn jeg gleder meg tror jeg, Tror det er helt naturlig! Vi er jo alle redde og engstelig for det lille i magen vår!

 

Men gleder meg litt til det er overstått også! Forhåpentligvis går vi ut derfra med nye bilder av babyen vår og kanskje vet vi hvilket kjønn det blir! JEg prøver å tenke mer i den retningen selv om det er vanskelig!

 

KOmmer nok til å være super nervøs i morgen når jeg venter på å komme inn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååååååhh..jg må vente til torsdagen med å titte inn i den lille verden i magen min. Jeg har også en følelse av skrekkblandet fryd.

 

Kjønnet er mindre viktig for meg å vite...det aller viktigste er at ungen er frisk og fin :) Imellomtiden får jeg prøve å konsentrere meg om å nyte den uvitende delen av svangerskapet :) Det blir hjemmelaget pizza idag :D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal også på ul i morgen:) grugleder meg veldig..

er veldig spent på om denne babyen har spalte, da jeg har en gutt fra før med leppe,kjeve og ganespalte.. håper virkelig ikke denne også har det..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både gruet og gledet oss, både jeg og pappan, men som i de alller fleste tilfeller stod det bra til. Kjempegøy å få se den aktive lille tassen i magen som sparker litt med beina, tar hånda opp mot ansiktet, gjesper litt eller slapper av med totten i munnen. Mye som skjer ja! Tror det er vitktig å snakke med hverandre om hvilke forventninger man har til ULen og hvilke valg man kan bli nødt til å ta dersom det viser seg at ikke alt er som det skal være.

 

Gruer meg mer til fødselen, komplikasjoner osv. enn hva jeg gjorde med UL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer litt redd, mest spent, og sier ABSOLUTT! Jeg var kjempenervøs, og så for meg alskens skrekkelige scenarioer. Men så gikk jo alt bare fint! Som oftest gjør det jo det, men jeg tror det er helt vanlig å være nervøs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gruegledet meg. Var på ul sist fredag. Det ble en fin opplevelse med unntak av at de ikke klarte å se magesekken ordentlig. Var derfor småstressa hele helgen, men på ul i går så de en flott magesekk så alt er heldigvis i skjønneste orden:-)

Det er fantastisk deilig å ha ul vel overstått og å vite at alt er bra med den lille:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var veldig urolig før ultralyden, gruet meg veldig.

 

Det er helt naturlig, for man kan jo få nyheter man ikke blir så glad for. Heldigvis skjer ikke det så ofte :)

 

 

Er så glad for at de sjekker hjertet bedre nå enn før! :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...