Ronja&Odin Skrevet 16. februar 2010 #1 Skrevet 16. februar 2010 noen som kan forklare meg hvordan det er? er 23 uker 2 gangs, og hadde det ikke sist. har lagt på meg 8 kg alt, og føler jeg har masse vann i kroppen (er egentlig veldig slank) har hatt svin vondt i ryggen i det siste.. (sliter til vanlig med ryggen også) men i de siste dagene har jeg hatt skikkelig vondt i korsryggen og det går fremover mot lysken.. litt nedover mot musa... er det tegn på det? klarer nesten ikke og gå i dag:(
Pinklady og Amalie Skrevet 16. februar 2010 #2 Skrevet 16. februar 2010 Det høres slik ut ja. Ikke push smertene dine. Ligg med pute mellom bena(på siden) i sengen. Det hjelper mye for meg:)
Ronja&Odin Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 16. februar 2010 takk for tips.. hjelper ikke akkuratt at jeg har så vondt i ryggen fra før helle gittt:( klikka på gubben i natt fordi han la seg halveis oppå meg... det var auau det:( ærsj.. skal til jordmor på fredag så får høre hva hu sier..ikke så gøy og jobbe med dette problemet:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå