Lykkeliten 2 Skrevet 16. februar 2010 #1 Skrevet 16. februar 2010 Har et par kvelder opplevd å få mye hvit/lysegrønt slim på papiret etter toalettbesøk (beklager detaljer).. har hatt litt sånn strekk-følelse nederst i magen noe jeg har tenkt på som at magen vokser men nå lurer jeg på om dette kan være tegn på at noe er galt? Noen med samme erfaring?
Corneliuss Skrevet 16. februar 2010 #2 Skrevet 16. februar 2010 Ikke så godt å vite om det bare er endringer pga gravid eller om det er noe som skal behandles. Har i grunnen lurt på det selv. Se to art under: http://nhi.no/foreldre-og-barn/svangerskap-og-fodsel/sykdommer/utflod-2659.html http://www.doktoronline.no/lex/s/vaginitt.html
Lykkeliten 2 Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 16. februar 2010 Takk for svar og info.. har ikke noen andre plager enn at dette slimet kommer, men får ta det opp med legen neste gang jeg skal der og høre hva hun sier
M@msen Skrevet 16. februar 2010 #4 Skrevet 16. februar 2010 jeg hadde og har fortsatt mye slim...( i perioder)virker som det samler seg opp og kommer ut i klase... kan se ut som snørr... ekkelt, men helt ufarlig, tok det opp med legen min og hun sa at det er hormonen som lager dette, og så lenge det ikke lukter eller klør er det helt ufarlig:)
Mille & lillegutt Skrevet 16. februar 2010 #5 Skrevet 16. februar 2010 Innimellom får jeg også slim på papiret etter toalettbesøk.. Noen ganger kommer det ganske masse som er hvit/gul aktig.. Nevnte det for legen min og hun sa det var helt normalt
Lykkeliten 2 Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 16. februar 2010 M@msen: høres ut akkuratt som meg.. men ikke klør det og lukter heller ikke så da er det nok ikke noe farlig takk for svar
Emmilo Skrevet 16. februar 2010 #7 Skrevet 16. februar 2010 Kan bare si meg enig med de andre. Det er helt normalt. Har hatt det helt likt, men nå har det gitt seg, heldigvis. Føles jo som man tisser på seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå