Gå til innhold

Noen her som IKKE har lyst på flere barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klarer ikke å se for meg at jeg noen gang skal få lyst på et barn til. Har to nå. Jeg synes det er superslitsomt og mer enn nok med to.

Virker som om "alle" synes det er så trist å være ferdig med å få barn. Ikke jeg!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har to og vi har ikke lyst på flere. Vi er midt inne i spedbarnstiden med nr. 2 og jeg ser i grunn bare fram til hun blir litt større. Jeg kommer heller ikke til å synes det er trist når den babytiden er over, snarere deilig ;)

Skrevet

Jeg har tvillinger, og jeg er ferdig for å si det sånn!!:)

Skrevet

Jeg er gravid med nr 2 nå, og vi skal ikke ha flere barn. Man kan seff aldri vite hva fremtiden bringer, men vi har ikke planer om mer enn disse 2:-D

Jeg syns det er ett helt perfekt antall for oss

Skrevet

Vi har to barn, og skal ikke ha flere. Det bestemte vi oss for under siste graviditet; Dersom alt går bra, så steriliserer jeg meg så fort som mulig etterpå. Og som sagt, så gjort! Ba legen sende rekvisisjon om operasjon til sykehuset da jeg var på første kontroll etter fødselen til Lillesøster.

Jeg er også en av dem som synes det er helt greit at spedbarnstiden er over i vårt hus. Kommer ikke til å savne hverken den eller det å gå gravid. Nå blir Lillesøster straks to år, og jeg synes endelig at livet begynner å komme "back on track" igjen!

;-)

Skrevet

Jeg er ferdig. :)

Skrevet

Jeg vil heller IKKE ha flere.

Skrevet

Jeg er ferdig med babyer!

Har en sønn og han er snart 2 1/2 år og jeg synes ikke det er trist å vite at jeg ikke har tenkt å oppleve spedbarnstid igjen.

Skrevet

Skal ha nr tre nå og da er det slutt, prøver å få gubben til å klippe strengen, men det er ikke lett. Hadde det ikke vært så dyrt så skulle jeg ha sterlisert meg, får vel prøve å få det på medisinsk grunnlag så jeg slipper å betale det seg!

Skrevet

Vi tenkte vi skulle ha 3, og det ordna vi fort ;-) men etter vi fikk 3.mann skjedde det noe med oss kan en si, alt var liksom så koselig å de var jo så fine... nå har vi 7 :-D

Skrevet

Jegsa det etter 1 mann som nå er 20 år,men 12 år etter fikk jeg jenta mi og var heelt ferdig .trudde jeg ,men så møtte jeg en mann som ikke hadde fra før og fikk 3 mann som er 23 mnd.

Men 3 er nok ,og får liksom ikke noe fri tid heller med så stor spredning mellom ungene. skal sterilisere meg ..

Skrevet

Jeg har 2 barn som begynner å bli store..har veldig lyst på en til, men kunne gjerne fått en ferdig 2 -3 åring..er det sært....

Skrevet

Jeg har to gutter og tro det eller ei, men jeg synes to er nok.

Har aldri hatt lyst på så veldig mange barn jeg:-)

Så nei, jeg har ikke lyst på flere.

Skrevet

Jeg venter nummer to og etter det er jeg ferdig. Jeg har aldri vært spesielt babysyk.

Skrevet

Vi har våre to. Eldste 5 år, og yngst 4 mnd. Hadde tenkt oss to tett, og det gikk ikke som dere skjønner. Og vi kunne ikke tenkt oss kanskje 5 år til før en evt tredjemann skulle komme. (tok 2,5 år før vi fikk til førstemann også).

Så da yngstemann var 3 mnd klippet mannen strengen - så nå skal vi kose oss med de to hærlige ungene vi har. Og ettersom eldstemann er såpass stor som han er , så gleder vi oss til babyen blir litt større også. Alle alderen hver sin sjarm, men kommer nok ikke til å savne småbarnstiden sånn kjempe masse. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...