Bumblebeee Skrevet 16. februar 2010 #1 Skrevet 16. februar 2010 Jeg husker ikke helt fra forrige gang, men har nå bestilt fra Libero, Sandvik og Apotek1. Husker Rimi sin pakke var bra, men den finner jeg ingen link til. Har de sluttet med babypakken? Bleiebøtte har vi to av så den dropper vi denne gangen, men er det flere som gir ut gratis babypakker?
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 16. februar 2010 #2 Skrevet 16. februar 2010 Bam gir ut pakker: http://www.bam.no/default.asp?page=66 Og Rimi sin kan du bestille på nettsiden Deres: http://rimi.no/Fordeler/Barnepakke Ellers er det en side som heter Gjerrigknark.no som er veldig fin for å finne slikt:-) Lykke til, jeg har hovet inn det som kan hoves inn tror jeg;-)
Bumblebeee Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 16. februar 2010 Æsj, man fikk visst bare Rimipakken èn gang. Og det som var den beste av de alle.
Nikki 75 Skrevet 16. februar 2010 #4 Skrevet 16. februar 2010 Nei da, man får Rimipakken én gang pr. barn, så vidt jeg har skjønt. Du kan endre informasjonen ved å klikke på linken til venstre på siden, der det står "klikk her for endre din kontaktinfo".
turbomamma *fødte 21.mars* Skrevet 16. februar 2010 #6 Skrevet 16. februar 2010 Sandvik er vel goboken sin?
Bumblebeee Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 16. februar 2010 "Det er kun ett sett med verdikort til Barnepakken per husholdning. Enkelte kunder har på grunn av sen registrering kun mottatt verdikort for Barnepakke 6-12mnd, og får da anledning til å bestille verdikort 0-6mnd til neste barn. I følge vår database har du allerede fått tilsendt begge verdikortene for Rimis Barnepakke, det er derfor ikke mulig å endre din kontaktinfo. Dersom du savner ett eller begge kortene, vennligst kontakt Rimi på telefon 800 41 500 eller via epost [email protected]. Hilsen Rimi" Ser ikke ut som man får ny pakke ved neste barn.
Helverine Skrevet 16. februar 2010 #8 Skrevet 16. februar 2010 Er vel neppe gratis om det er Goboken sin ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå