lisasmurf med 2 herlige små Skrevet 16. februar 2010 #1 Skrevet 16. februar 2010 På søndag sa det pang, jeg ble sinnsykt humørsyk, mista all energien min og fikk hodepine. Har sliti litt med hodepine den siste uka, sånn etter jobb. Jeg er 13+2. I går var jeg hjemme med hodepine og ble helt utslitt og andpusten av å dusje og sette på en klesvask. Jeg sov masse i går og var allikevel trøtt som fy klokka 21. Har vært så fin i formen til nå. Hatt to uker med kvalme, ellers vært i god form. Er dette noe tegn på mangel på noe? Spør her først jeg, føler meg så hysterisk hvis jeg skal ringe til legen for alt og ingenting.
SpongeBob Skrevet 16. februar 2010 #2 Skrevet 16. februar 2010 Du kan kanskje være gravid? Her går i alle fall formen i bølger uten at jeg har funnet ut at det er mangel på noe spesielt bortsett fra søvn og overskudd;-) Jeg må ta meg skikkelig inn innimellom, planlegge jobb og fritid etter humør og for å gi meg selv litt ekstra slingringsmonn - hvis jeg prøver å holde samme tempo som før jeg ble gravid går jeg rett i dørken...
lisasmurf med 2 herlige små Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 16. februar 2010 Takk. Jeg har vel egentlig konkludert med det samme. Nå har jeg fått sovet masse disse to dagene og like fort som den forsvant er energien på vei tilbake! Litt deilig. Men jeg var helt ute, moodswings deluxe. Men det kommer vel av at jeg var litt sliten. Var litt skremmende for jeg hadde null kontroll. Jeg var ikke sånn sist, så det er litt nytt og rart.
SpongeBob Skrevet 16. februar 2010 #4 Skrevet 16. februar 2010 Å være gravid når man har en liten fra før er ikke det samme som å være gravid med førstemann, nei:) Godt at det går bedre, da!
Frk Fjong Skrevet 16. februar 2010 #5 Skrevet 16. februar 2010 Husk at kroppen din jobber på høygir nå, og trenger mer hvile og energi. Babyen vokser fort nå vetu du.. og sluker alt den vil ha.. noe som går ut over deg! Vi må vel bare være litt flinkere til å lytte til kroppene våre, og legge inn håndkleet hvis den sier stopp. Jeg møtte selv veggen, etter to uker med jobbing og soving var det nok. Ble sykemeldt i 2 uker, og sov stort sett hele den første uken, før jeg i det hele orket å gå på butikken eller å lage middag. Nå er jeg mye bedre, og tilbake i 100% jobb, men må kjenne etter så jeg ikke møter veggen igjen..
Mamsen med 2 gutter! Skrevet 16. februar 2010 #6 Skrevet 16. februar 2010 Merker at jeg er litt tømt for energi for tiden. Igår måtte jeg ha meg en liten middagslur, men den lille luren varte fra 5 til 9! Så gikk jeg og la meg igjen klokken 12 og sov til 11 idag tidlig. Men jeg er skikkelig trøtt enda. Håper det gir seg snart
Emmilo Skrevet 16. februar 2010 #7 Skrevet 16. februar 2010 For å ikke snakke om når du har en 2-åring OG en 3-åring i tillegg til bebin. Sliten, mer sliten, mest sliten....
zadine Skrevet 16. februar 2010 #8 Skrevet 16. februar 2010 Har det på samme vis. Men her forsvant energien for flere uker siden, og viser ikke tegn til å ville komme igjen med det først. Sliter noe sinnsykt med hodepine....Og lurer på om jeg makter å være på jobb til jeg egentlig skal hjem på tirsdag. (er i nordsjøen). Her jobber jeg 12 timers skift, og fikk beskjed fra min sjef i sist uke at hvis jeg ikke klarte å yte 100% måtte jeg heller bare dra hjem. For hun kunne ikke ha noen her som hanglet. Mens de mannlige sjefer de forstår og har ikke problemer med at man har en tung dag i ny og ne. (hun gjør seg ikke i et firma med inkluderende arbeidsliv) Det er tunge skift, og hun holder et aktivitetsnivå som er høyere enn de andre sjefene. Så nå har jeg gjort en avtale med sykepleieren her ute at hvis hodepinene kommer igjen, så skal jeg få dra hjem.... Føler meg elendig, men jeg har gjort mitt beste for å bli ut turen min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå