Gå til innhold

Endelig ferdig...


Myrk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Haha, nå skremte du meg nesten Myrk :-P Var sikker på at du hadde født jeg nå!!

 

Gratulerer med ferdig babyteppe da ;) Bare å begynne på neste prosjekt... Jeg holder på med omslagsjakke til junior :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, I wish ;) Vi er veldig klare for å hilse på han begge to...

 

Har satt svigermor på saken med flere strikkeprosjekter, tror nok hvis jeg starter noe nå, blir det ferdig til nr 2 kommer kanskje ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå var jeg helt sikker på at du hadde født:) Trodde kanskje du hadde født også egget, har ikke sett kommentarer fra deg i det siste. Men sikkert bare jeg som ikke har sett alle steder:)

 

Ses i morgen da Myrk:) Blir hyggelig:) Hvis du egget er i form til å dukke opp på Fryd 11.30 i Lillestrøm, så er vi der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, har bare ikke skrevet så veldig mye her som jeg pleier ;) Fortsatt ikke noe som skjer i denne kroppen.. Håper på en slimpropp eller tegningsblødning hver gang jeg er på do..hehe..

 

I morgen kommer mamsen på besøk til meg, for hun har fri på onsdager. Så vi skal bare spise god lunsj her og slappe av. Ryggen min er verre, så det blir lite utflukter på meg fremover.

 

Skal på Ahus på kontroll/vektestimering på torsdag, det gleder jeg meg til!! Da skal jeg også nevne denne ryggen for dem..for å pushe på ekstra om å bli satt i gang til termin.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her gjelder det å være aktiv, ellers går ryktene ;)

 

Deilig med besøk av mor ja :)

 

Lykke til på Ahus, og får du noen gode tips ang ryggen, tar jeg gjerne i mot også :)

 

Vi sees i morgen, Nina, blir hyggelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...