Anonym bruker Skrevet 15. februar 2010 #1 Skrevet 15. februar 2010 Hadde vært gøy å få noen riktig underholdende fødselshistorier, som handler om det utover smerter, epidural ol.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2010 #2 Skrevet 15. februar 2010 Jeg skulle føde mitt fjerde barn, og var så sliten så sliten.. det var mannen min også. Vi var på abc, og la oss i dobbeltsengen for å slappe av mellom riene mine.. og joda.. der kryper gubben tett tett intill meg... så kjenner jeg det stikker i ryggen min... altså fra utsiden.. og hører min manns velkjente pust i nakken min.. tror du ikke han var kåt som bare det!! Min reaksjon var å le høylytt, og med tanke på at både slimpropp og vann allerede var gått, sier jeg til han ..kanskje litt for detaljert hvordan slimproppen så ut og hvordan vann og annen ekkelhet hadde rent ut.. så ser jeg på han.. og der ligger han, blek som bare det, og all kåtskap var forduftet og erstattet med ett...stakkars baby som skal krabbe gjennom all den guffen..=) thi hi.. babyen min ble født 30 min senere i ett badekar, etterpå fleipet jeg med at babyen var heldig som fikk badet med en gang han hadde kravlet seg gjennom slim og blod og gøgg., så ser mannen min på badevannet og braset ut i latter, og nevner så pent han makter i frykt for mine hormoner at badevannet kanskje ikke var noe særlig bedre enn der han kom ut;0)
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2010 #3 Skrevet 15. februar 2010 Han var kåt mens du var i fødsel? Urk, jeg er glad for at jeg bare hadde med mamma...
Gjest Skrevet 16. februar 2010 #4 Skrevet 16. februar 2010 Jeg har nok den morsomste starten. Jeg kom inn på sykehuset og skulle kontrolleres pga mistanke om stort barn, og da hadde jeg tre cm åpning og var helt moden. Jordmor maste om at jeg måtte jo ha hatt rier og kjent noe i løpet av helga, men jeg hadde ikke merket noenting. Etter et par minutter med denne dødfødte diskusjonen kom jeg fram til at i så fall var ikke rier noe vondt og jeg gruet meg ikke lenger til å føde. Og det sa jeg høyt.... (HAHA, så tok de vannet og jeg fikk tettitett-rier med kortere pausetid enn rietid. Gjett om jeg måtte spise i meg de ordene:) )
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #5 Skrevet 16. februar 2010 Hehe, uff mitt syke hode manet nettopp fram sadomannen som ble tent av å se sin kone med rier;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå