Gå til innhold

Dere som går hjemme om dagene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva finner dere på om dagene? Sønnen min er i bhg mens jeg er hjemme, jeg holder på å skrive en bok, og gjør ellers husarbeid, men utenom det kjeder jeg vettet av meg, det er så lite å finne på, spesielt i helgene :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Datteren min er 6 mnd,og jeg føler meg hjemmeløpende til tider.. he he.. Jeg bruker tiden min på vesla selvfølgelig, besøk hos venner med barn på samme alder (eller hos meg), besøker familie (faren min bor 3 timer unna, så jeg reiser dit så de blir kjent med vesla - viktig for meg), helsestasjonen (må jo veie litt.. he he..), behandling av rygg hos kiropraktor, barseltreff, pleie forholdet til venner, trilleturer (godt med frisk luft), må innom/besøke jobben (klarer ikke holde meg helt unna - blir mye barn barn barn så det er godt å få litt andre inpulser) holde huset i orden:) Og så koser jeg med en bok, litt tv titting, surfe på nett:) Tiden flyyyyyr...

Hvor gammel er sønnen din? Morro med bok da, godt tiltak - det blir bra:) Mener å huske deg fra bim...

Skrevet

Ser ut som du har en hel del å finne på, det må være godt :)

Sønnen min blir tre år til sommeren :) Ja tar litt tid å skrive, men blir kjekt den dagen den bli gitt ut :) Hvordan da fra bim? Fra da jeg gikk gravid eller innleggene mine om boken?:)

Skrevet

Jeg er et sosialt dyr (he he), og har som regel fler "baller" i luften, men har kommet frem til at jeg må begrense meg - snupp blir sliten.. Men jeg gleder meg faktisk til å begynne på jobb igjen jeg (å si det er som å banne i kirken her...), savner det faglige - selv om jeg koser meg med snuppa:)))

Det må ha vært om boken, jeg bare husker nicket - syntes det var kult;)

Skriving er en prosess.. du kommer nok til å bruke myyyye tid på redigering;)

Skrevet

Hvis du kjeder deg sånn så karnsje du bør se deg om etter et sted å jobbe noen timer i uka mens sønnen er i bhg.

Trenger jo ikke jobbe fullt, men litt ved siden av skrivinga di, så får du inputt fra annet også. Da blir det karnsje ikke så kjedelig å skulle slappe av i helger veit du. hehe

Jeg er hjemme med min yngste ho begynner i bhg til høsten når ho er 2 (håper jeg). Da skal jeg få meg jobb (igjen håper jeg.)

Tror ikke jeg hadde orket å gå å dasse her hjemme om jeg ikke hadde barna hjemme. Hadde sikkert væt godt sånn i et par dager men så hadde jeg blitt lei.

Skrevet

Forstår du gleder deg:) Er jo lov å si det synes jeg :)

Haha takk for det :) Regner absolutt med en hel del redigering ja :)

Skrevet

Kunne godt tenke meg å jobbe jeg, men får det ikke til enda :(

Forstår deg på den, det blir absolutt veldig kjedelig :o

Skrevet

Hva med å studere litt? Om det ikke det sosiale som er problemet:-)

Det gjorde jeg de to årene jeg var hjemme. Nå skrev jeg ingen bok da, så måtte ha noe å gjøre på kveldstid og da barnet sov på dagtid.

Skrevet

Jeg går på veggene å blir galere og galere for hver dag som går =P

Rydder, vasker, styrer med små prosjekter (f.eks album og strikking) og akkurat nå holder jeg jo på å planlegge flytting også. Håper virkelig noen vil gi meg en jobb snart, helt før jeg tørner helt.

Treffer venner innimellom, men det skjer ikke så ofte siden alle er på jobben eller skolen på dagtid!

Skrevet

Eg er berre sjukemeldt sånn litt, og synest eg går på veggane no allereie (etter to dagar). Eg gjer ikkje ein dritt!

Men så har eg brudd i skuldra og i tillegg har eg fått betennelse i arma, så eg kan ikkje bruke høgrearma (bra når eg er høgrehendt). Så eg går opp i vekt.

Skrevet

Ungene er i barnehagen annenhver dag, de dagene de er hjemme blir det tur til venninne med barn på samme alder, baking eller husarbeid.

De dagene de er i barnehagen drar jeg på kaffebesøk til barnløse venner, eller kafè ( drive med beinhard gjeldsnedbetaling-selvvalgt-så det begrenser seg til en eller to ganger i mnd..) På kvelden gjør jeg veldig, veldig lite...ønsker meg enten studieplass eller jobb, gjerne begge deler..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...