Gå til innhold

5 dager gammel baby, sliiiiiiten..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare få ut litt frustrasjon her.. Har barselstårer, men egentlig verdens snilleste baby.. Barnefaren har invadert huset og jeg føler jeg ikke kan "være meg selv".. Tør ikke spørre han om han kan ta henne litt så jeg kan sove i et par timer.. Vil bevise for han og resten av verden at jeg klarer dette helt fint og gir ikke megselv tiden til å slappe av.. er så sliiiiiten!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis bf er der; ta deg en lur. du trenger ikke bevise noe for noen andre enn babyen din at du kan være en god mamma. og en god mamma trenger litt søvn! God natt! :)

...og gratulerer!!

Skrevet

Det er bare 5 dager siden du har født, klart du er sliten... stor påkjenning det. Synes du skal spørre han jeg så du får sovet litt. Jeg var heldig å hadde min far og kjæresten han hos meg første helga etter fødsel, og de var kjempegreie... fikk sove slik at jeg kom meg litt:) Og du, jeg syntes de første ukene var tøffe, men så ble det bedre og bedre og bedre:)

Gratulerer:)

Skrevet

Om barnefar likevel invaderer huset så kan han også ta sin del av foreldrerollen så du får hvilt, synes jeg :) Du er ingen dårligere mamma for det, du fødte faktisk for fem dager siden, klart du er sliten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...