Gå til innhold

Føttene mine er hovne og sprenger på, i tillegg dovner bena mine litt bort...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Føttene mine er hovne og sprenger på, i tillegg dovner bena mine litt bort... Er det flere som opplever dette? Har ikke hatt dette før de siste 3 dagene, er nå 1 uke fra termindato. Er usikker på om dette er normalt eller noe jeg bør bekymre meg for. Skal jo ikke til svangerskapskontroll før neste uke (uke 40). Forrige uke var alt fint, dvs blodtrykk, urin og lite hevelse/vann i føtter og hender. Syntes i tillegg at det klør en del i hender og under føtter, tegn til svangerskapsforgiftning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er i uke 40 til torsdag og sliter med mye vann i spes føtter... Har vært hos jordmor, men alt ok. Om du begynner å få vondt i hodet eller flimmrer for øya så burde du ta en tur til lege/jordmor før neste time. Du kan jo ringe legen din i morgen å spørr eom du kan få komme ned å levere en urinprøve, tar jo bare 1min å sjekke den. Gjør det som får deg til å være trygg. Ønsker deg lykke til. (termin 20.feb)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gladjenta74

Har de siste ukene fått en del vann i kroppen, æ og. I hendene men spesielt i beina og føttene. De kjennes litt rare ut men dovner heldigvis ikke bort. Bare hvis æ sitter for mye for harde stoler. Prøver å passe på å legge meg ned på med jevne mellomrom.

Går på modningsakupunktur og da setter de nåler for det med vannet i kroppen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg beina høyt så ofte du kan. Både om dagen og natta!!!! Og drikk mye vann. Hvis du er bekymret er det jo bare å ta kontakt med lege/jordmor. Bedre en tlf for mye eller for lite.

Jeg slet med mye vann i kroppen med første mann, var ikke flink å legge beina høyt den gangen, men denne gangen legger jeg de opp flere ganger til dagen!!! Og ingen tegn til vann i kroppen:) er 4 dager over termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...