Gå til innhold

Lyst å skifte beite...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trives ikke i jobben min og har så lyst å gjøre noe annet. Mest av alt kunne jeg tenkt meg å jobbe som lærer, gjerne på barneskole, men også videregående kunne vært spennende. Jeg har IT-utdanning fra før, bachelor i Informasjonsteknologi. Det er vel ikke det de trenger mest av i skolen, men hva kan/må jeg studere for å få jobb i skolen??

Vi har akkurat kjøpt oss nytt hus og ny bil og med store lån har vi ikke sjans til å få det til å gå rundt uten to lønninger så noe heltidsstudent tror jeg ikke at jeg kan bli. Det må sikkert være nettstudier på deltid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...