Gå til innhold

hvor lenge kan du gå uten å dusje???

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har en tedens til å vake håret over badekarkanten, og ellers ta en "kattevask". kan igrunn gå en uke uten en skikkelig dusj...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg står opp fra senga og går rett i dusjen, så ca et døgn kan jeg gå uten å dusje. Hopper kun over dusjen om jeg er syk, på telttur, eller av en eller annen grunn ikke kan dusje.

Sikkert ikke usunt å gå en dag eller to uten å dusje, men to ganger i uka burde jo være minimum. Du får jo ikke vasket hele kroppen med en kattevask.

Skrevet

Jeg går iallefall ikke lenger enn 3 dgr...da føler jeg meg ekkel....men så trener jeg jo også da...så går det litt oftere.Men gjør jeg ikke det går det ikke mer enn 3 dgr.

Skrevet

Jeg kan vel gå 3-4 dager. Mer hvis jeg er veldig sliten og slapp, og mindre hvis jeg er i god form..

Skrevet

Jeg er lik deg HI, men da har jeg ofte en ganske sløv helg hvor jeg omtrent ikke går ut på slutten eller lignende.

Somoftest dusjer jeg annenhver eller hver tredje dag.

Skrevet

dusjer hver dag, men har hendt at jeg har gått 2-3 dager uten...

Som når jeg er på båtur om sommeren, så er det ikke alltid det er dusj tilgjengelig...

Skrevet

Maks 60 timer hvis det ikke er noen utpreget god grunn til at jeg ikke kan dusje.. Telttur midt på et eller annet øde fjell.

Grunnen er ganske enkel, jeg føler at jeg ikke blir ren hvis jeg ikke dusjer.

Klarer ikke å bli ren med kattevask og føler selv at jeg stinker noe sinnsykt så da er det enten å ta seg en dusj eller å melde seg ut av hele samfunnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...