Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en måned igjen til termin nå, men merker ikke at babyen reagerer på høye lyder. I dag bar jeg for eksempel en sekk med metall og glass som skulle resirkuleres. Det laget et fryktelig spetakkel, men ingen reaksjoner i magen. Har hørt mange andre fortelle om at deres babyer reagerer på høye lyder, t.d. isknusemaskin og andre maskiner.

Mulig det er et teit spørsmål, men er det obligatiorisk å registrere protester fra babyen ved bråk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hverken i dette sv.skapet eller det 1. merket jeg noe til at babyen reagerte på høye lyder. 1. mann som kom har da god hørsel :)

Skrevet

babyen min reagerer ikke på høye lyder, ikke som jeg har lagt merke til iallfall.

eneste lyden jeg vet han reagerer på er musikken fra bamsen sin med spilledåse i som han skal få i sengen. jeg har lagt den mot magen noen ganger og spilt av og da pleier han å våkne :)

Skrevet

Åååh, det var da godt. Mye man skal være bekymret for... En del ting vet man ikke sikkert før babyen kommer ut.

Skrevet

Jeg merket ikke noe i forrige svangerskap, og til nå (uke 31) har jeg heller ikke merket noe denne gangen. Han reagerer på dytt på magen og på iskald drikke, ellers er han en bedagelig fyr som turner når han selv vil:)

Det der med spilledåsen skal jeg jeg jammen meg prøve, W29!

Skrevet

Lille i magen har aldri reagert på høye lyder.

Kanskje fordi hun har en høylytt storesøster og ikke bryr seg stort? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...