Christina06 Skrevet 15. februar 2010 #1 Skrevet 15. februar 2010 Jeg ble ansatt i ny jobb 1 oktober. Har da jobbet 3 mnd i 2009. Hvor mange dager lønnet/lovfestet ferie har jeg da krav på i 2010? Skal tas ut i forbindelse med fødselsperm...Kan noen hjelpe meg?
Gjest Skrevet 15. februar 2010 #2 Skrevet 15. februar 2010 Du har rett på 5 ukers ferie, men du vil bare få feriepenger tilsvarende 1/4 av desse ukene (ca 6 virkedager).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå