Gemini7 Skrevet 15. februar 2010 #1 Skrevet 15. februar 2010 Jeg skal snart sende barnehagesøknaden og er usikker på hvilken bhg jeg skal sette på førsteplass. Bor veldig nærme Sletta, men vet lite om den, bortsett fra at den er "traust" og solid.. Takk for svar:)
Gjest ->>- Skrevet 15. februar 2010 #2 Skrevet 15. februar 2010 Ikke personlig erfaring, akkurat, men en barnehagekompis av guttungen byttet barnehage til Sletta fordi familien flyttet for to år siden. De angrer visst fremdeles, selv om barnehageveien ble betydelig kortere. Sier at det er "greit nok, men ikke fantastisk." Nå skal sies at de var bortskjemte med en eksepsjonelt bra barnehage i utgangspunktet. ;-)
Gemini7 Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 15. februar 2010 Oi, takk for kjapt svar!! Trodde det skulle litt til om noen svarte på denne:) Hmm du vet ikke tilfeldigvis om det var noe spesielt de var mindre fornøyd med? Den er jo stor og med fine uteområder, men pedagogikken og måten de møter barna på er jo det viktigste.
Gjest ->>- Skrevet 15. februar 2010 #4 Skrevet 15. februar 2010 Vet ikke noe særlig mer enn det, nei. Poden deres strevde med overgangen og de var misfornøyde med hvordan han ble mottatt i den nye barnehagen, forsøkte å flytte tilbake til den gamle men da var det fullt der. Tror det gikk seg til, men sist jeg traff dem var de fremdeles sånn "det er nå ikke like bra der, da." Det var type i fjor en gang, så det kan jo ha forandret seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå