***Juanita*** Skrevet 15. februar 2010 #1 Skrevet 15. februar 2010 Eller som kan anbefale et hotell i Paris hvor to venninner kan bo greit med hver sin baby?
Trollemor75 Skrevet 15. februar 2010 #2 Skrevet 15. februar 2010 Jeg har leid leilighet i Paris og hus i Provence ved flere anledninger gjennom Abritel.com. Jeg kan ikke anbefale en bestemt leilighet, for de var for små. Siste gang leide vi gjennom Paris Attitude (de har en web-side, sjekk på Google), vi fikk en stor helt ny oppusset 2 roms for under 200€ per natt. VELDIG bra. Ellers har jeg bodd på Residhotel Rennequin, men det er 4 år siden. Jeg var i Paris i juni med en 4 mndr gammel gutt, det var kjempe koselig.
***Juanita*** Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 15. februar 2010 Takk for svar! Det er så mange hotell å velge mellom at jeg blir helt svett! Ikke så lett å finne noe som passer når man er to venninner med hver sin baby og når budsjettet ikke er så veldig stort..
***Juanita*** Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 15. februar 2010 Trollemor, har du en formening om hvordan det er å komme seg rundt i Paris med barnevogn? Metroen er jo bra, men klarer man å komme seg ned i undergrunnen med vogn?
Trollemor75 Skrevet 15. februar 2010 #5 Skrevet 15. februar 2010 Jeg ville investert i en liten trille eller en bæresele. Vi reiste i juni, og gjorde alt til fots. T-banen er ganske trang, prøv i det minste å unngå rushtiden hvis du må bruke den. Ellers har du alltid bussen, men det er vanskelig å forstå rutene om man ikke er godt kjent i byen.
Gjest Skrevet 16. februar 2010 #6 Skrevet 16. februar 2010 Vi har bodd hos disse andre steder i Frankrike og vært vedlig fornøyde: http://www.sejours-affaires.com/ Passe store leiligheter, bra pris. Signerer Trollemor på at lita trille eller bæresele gjør seg best i Paris
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå