Gå til innhold

Noen som har bodd på leilighetshotell i Paris her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller som kan anbefale et hotell i Paris hvor to venninner kan bo greit med hver sin baby?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har leid leilighet i Paris og hus i Provence ved flere anledninger gjennom Abritel.com. Jeg kan ikke anbefale en bestemt leilighet, for de var for små. Siste gang leide vi gjennom Paris Attitude (de har en web-side, sjekk på Google), vi fikk en stor helt ny oppusset 2 roms for under 200€ per natt. VELDIG bra.

Ellers har jeg bodd på Residhotel Rennequin, men det er 4 år siden.

Jeg var i Paris i juni med en 4 mndr gammel gutt, det var kjempe koselig.

Skrevet

Takk for svar!

Det er så mange hotell å velge mellom at jeg blir helt svett! Ikke så lett å finne noe som passer når man er to venninner med hver sin baby og når budsjettet ikke er så veldig stort..

Skrevet

Trollemor, har du en formening om hvordan det er å komme seg rundt i Paris med barnevogn? Metroen er jo bra, men klarer man å komme seg ned i undergrunnen med vogn?

Skrevet

Jeg ville investert i en liten trille eller en bæresele. Vi reiste i juni, og gjorde alt til fots. T-banen er ganske trang, prøv i det minste å unngå rushtiden hvis du må bruke den.

Ellers har du alltid bussen, men det er vanskelig å forstå rutene om man ikke er godt kjent i byen.

Skrevet

Vi har bodd hos disse andre steder i Frankrike og vært vedlig fornøyde:

http://www.sejours-affaires.com/

Passe store leiligheter, bra pris.

Signerer Trollemor på at lita trille eller bæresele gjør seg best i Paris :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...