Gå til innhold

Første kontroll i dag!!!


Xenon

Anbefalte innlegg

Første kontroll i dag og det var superstas! Det skulle fylles ut sjemaer/helsekortet mitt, blodprøver som skulle tas, og en virkelig hyggelig samtale med legen. Til slutt sa hun at vi kunne prøve å høre etter hjertelyden, men at hun ikke ville love hun fant den siden det er tidlig enda. men hun ville prøve siden jeg var slank og da kunne det gå. Det gikk!! Vi fant den og da jeg hørte det bitte lille hjertet slå.. kom tårer og latter!! hormonene er i alle fall på plass kjente jeg hehe Men følelsen av å høre det lille livet inni seg banke for fullt.. gjør alt så mye virkeligere.. jeg skal etter all sannsynlighet faktisk bli mamma!! Er nå i min 10 uke og gleder meg til at kvalmen skal gi seg og 2 uker til har gått så en kan begynne å si det til venner! Denne følelsen skal jeg leve såååå lenge på! den beste dagen av mitt liv hittil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Disse første bekreftelsene er alltid superstas :) Selv jeg som venter nr 8 er like oppspilt over dette som jeg var første gang :o)

 

Nå er det bare å trippe å vente på UL :D Og ikke minst det å kunne kjenne skikkelig aktivitet der inne. Alltid like spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...