Gå til innhold

Barselsgruppe i Bergen? :)


Frøken Betine

Anbefalte innlegg

Fått flere tips om at Barn i Magen er et fint sted å lete dersom man er på leting etter barselsgruppe, så da prøver jeg det:)

Jeg har akkurat flyttet til Bergen for å bo sammen med min kjære, og kjenner ikke så altfor mange her (ennå:)) - særlig ikke så altfor mange som har baby i magen - derfor lurer jeg veldig på om noen kan tipse meg om barselsgrupper/drikke-kaffe-og-prate-om-baby-sånt-grupper i Bergen?

Jeg er 32 uker på vei med min første lille jente og gleder meg masse:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, er ikke mye he inne på barnimagen, men bruker babyverden en del:) Der er vi en el fra bergen som skal ha i april og har facebook gruppe også som blir brukt. Vet de skal ha et treff nå 18 februar bergen kansje det er noe for deg:)))) Jeg heter bambi12 på babyverden i allefall på april2010 forumet:))) Lykke til videre:)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Hvis du søker opp "Bergens mammaer" på FB så finner du oss. Tror ikke det blir noe treff på torsdag. Var litt dårlig oppslutning. Men Mars jentene her på BIM skal ha treff imorgen. (Mars mammaer +/-) Jeg tenkte å være med dem imorgen. Hvis du går inn på Mars sin terminklubb så ser du det. Jeg venter også første i april :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...