1+1=2+1+x Skrevet 15. februar 2010 #1 Skrevet 15. februar 2010 Er det trygt? Aner ikke hvordan man lager de greiene...
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 16. februar 2010 #2 Skrevet 16. februar 2010 ja det vil jeg tro:-) Har iallefall spist en del makrell gjennom svangerskapet og ikke hørt det er skadlig:-) Se her: http://matportalen.no/Emner/Gravide Så du kan nok slappe helt av og kose deg med peppermakrellen din:-)
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 16. februar 2010 #3 Skrevet 16. februar 2010 ps: Peppermakrell er varmrøkt, noe som skal være fordelaktig i forhold til røkelaks som er kaldrøkt.
Lova80 Skrevet 16. februar 2010 #4 Skrevet 16. februar 2010 Har du tenner å tygge med så!! ;-0 Synes ikke alle gravid må være så hysterisk redde alt dere putter i munnen! Selv har jeg spist kun cola og is gjennom 1 svangerskap, da jeg var VELDIG dårlig, og dette var lett å spy ;-) Røketlaks + rekebaguett+ pepsi max gjennom 1 svangerskap, var konstant kvalm,og dette var det eneste jeg klarte å svelge!! I det siste sv.skapet fikk jeg kun ned cottage cheese og tørre brødskiver med spekeskinke!!! Alle mine barn er helt friske og fine.... Så ikke vær så engstelig du............ :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå