Trønderpia Skrevet 15. februar 2010 #1 Skrevet 15. februar 2010 Med førstemann merket jeg første livstegnet dagen før ordinær ul, som var mellom uke 18 og 19. De sier jo at man ofte merker babyen mye tidligere når man er gravid for andre gang, men den gang ei.. :-( Skal på ordinær ul på fredagen, og er bittelitt nervøs kjenner jeg..
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 15. februar 2010 #2 Skrevet 15. februar 2010 Merka ikke noe før uke 21, er 2.gangs. Men ikke noe galt:)
juni2010mamma Skrevet 17. februar 2010 #4 Skrevet 17. februar 2010 Jeg er førstegangs da, men har ennå ikke merket noe og er 23 uker på fredag:(((((
mammatilnr7 Skrevet 17. februar 2010 #5 Skrevet 17. februar 2010 jeg er gravid med nr 7 og jeg var jo litt bekymret jeg også,begynte ikke å kjenne liv før 20 uke,er nå 25 uker på vei og kjenner det kanske godt,er så deiligt.ikke bekymre deg.
Troillmor til to! Skrevet 17. februar 2010 #6 Skrevet 17. februar 2010 jeg kjente liv tidlig med nr1 rett før jeg paserte 15fulle uker... Nå med nr2 kjente jeg liv allerede da jeg var 12+5/6. Har gått ned mange kg i begge svangerskapa så har ikke vært så mye mellom meg og babisene. Kanskje derfor??? Kan være du har morkaka forrand, veit ikke hvordan man skal forklare det... at den ligger mellom magen din og babisen liksom... ikke bekymr deg... alt er sikkert som det skal. Lykke til på ULen!
Gjest Skrevet 18. februar 2010 #7 Skrevet 18. februar 2010 jeg er gravid i uke 20 og det er ikke lenge siden jeg begynte å kjenne liv, er andregangs. var på ul igår og fikk vite at morkaka lå ut mot magen, så en demper. derfor ikke så mye spark...
NormaJean Skrevet 18. februar 2010 #8 Skrevet 18. februar 2010 jeg er også 2. gangs og det tok lenger tid å kjenne liv denne gangen her! så det er nok sikkert ingenting å være nervøs for:-) trodde også at man skulle kjenne tidligere 2 gangen, men ikke hos meg iallefall. Men like greit, nå er det så baluba inni der at jeg skulle ønske jeg fikk litt pause;)
Knotten2 Skrevet 18. februar 2010 #9 Skrevet 18. februar 2010 Jeg er gravid med nr 3, og er i uke 19. Har ikke kjent liv enda, dessverre. Med de to andre kjente jeg det rundt uke 15 - 16, så jeg er litt overrasket egentlig. Men jeg har hørt en fin hjertelyd to ganger, så jeg har ingen grunn til å tro annet enn at alt er som det skal. UL neste uke, så da får jeg jo endelig svaret. Regner med at babyen bare er bedaglig anlagt, og slapper av der inne:-)
tingeling81 Skrevet 18. februar 2010 #10 Skrevet 18. februar 2010 Var sånn med meg og, men morkaka ligg framfor, så det er derfor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå