liljamin Skrevet 15. februar 2010 #1 Skrevet 15. februar 2010 Jeg kjøpte en fersk( trodde jeg ) juice i dag, og drakk en god munn som jeg syntes smakte rart...Såg på flasken, og der står det at den gikk ut 311009!!!!!Hallo! Jeg kjøpte den i dag! Spørsmålet mitt er følgende; farlig for babyen i magen? Ble litt bekymret:-( Juicen er jo flere måneder for gammel! Argh!
FruBoger fødeklar Skrevet 15. februar 2010 #2 Skrevet 15. februar 2010 Juicen har nok gjæret litt..men kroppen er flink,og takler sånn "små angrep" veldig greit. Verste fall blir du kanskje litt uggen i magen din! Som en liten matforgiftning.. Magesyren din kan etse hull på det meste,og er en av de verste sakene som finnes..mulig det bruser litt der inne men:) Er du urolig så ringer du giftinformasjonen,de kan du spørre om alt og de har klare svar på det meste. Raske er de også! -Og der er ingen spørsmål dumme.. Jenta mi fikk i seg sånne poser med små kuler,som du finner i sko og saker..det var ikke giftig:) Og hun spiste ansiktskremen min her om dagen..hehe..klarte jammen i meg å skru opp korken! Aldri gjort før.. Er du i tvil så ring dem... Kjenner du liv i magen så går det mest sannsynelig bra skal du se:) Drikk litt melk eller nøytraliserende saker,mageregulerende...Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå