IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 15. februar 2010 #1 Skrevet 15. februar 2010 Ja dette er siste uken min her på 2 trimester! Da går jeg nemlig over til 3 trimester! På tide! Kjennes ut som jeg har vært gravid i en evighet! Shnuppa er hyper og veldig hardthendt og det gjør vondt når ho beveger seg. Jeg har ikke gått opp noen kg ennå, men det gjør meg ikke noe. Nå bruker jeg den str jeg faktisk skal bruke i forhold til vekt og høyde. Mage har jeg jo fått. Og legene er veldig fornøyd for at jeg ikke er stor gravid, men ligger helt perfekt på mål og skala. Og jeg håper det holder seg sånn. Er tross alt bare 1 år til jeg gifter meg! Vi har såvidt begynt med babyrommet, vogna er kjøpt, stellebord og seng er kjøpt. Skal bare male det litt så blir det bra! Navnet er valgt. Leonora Katharina blir det=) Leonora etter Lenore i Nemi blad og Katharina etter mellomnavnet til meg og mamma. Kose dere videre her inne på 2 trimester og lykke til, regner med det er mange som følger etter meg inn på 3?
SophieH Skrevet 15. februar 2010 #2 Skrevet 15. februar 2010 Jeg blir med, siste uka mi her inne også! Sees på 3 trimester!
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 15. februar 2010 #3 Skrevet 15. februar 2010 Jeg har også begynt på siste uka mi her idag, 27+0 idag mandag. Synes tida går så sakte, føler meg stor og stappa som en høygravid allerede... Håper 3.tri går veldig fort:)
En liten mamma Skrevet 15. februar 2010 #4 Skrevet 15. februar 2010 Jeg henger meg på! 3 trimester starter til lørdag (eller var det søndag). Håper de siste 12 ukene forsvinner fort, jeg er sliten allerede!
mammantilT&I Skrevet 15. februar 2010 #5 Skrevet 15. februar 2010 Jeg blir med på ferden over til 3 tri.... bytter uke til lørdag.. kjenner det tynges mer og mer hver dag, og littla turner og beveger på seg... men det er bare kos... satser på 12 raske uker fremover, påskeferie innimellom der også som sikkert hjelper litt på
C&B♥♀07+♂10♥ Lykkelig :) Skrevet 15. februar 2010 #6 Skrevet 15. februar 2010 kommer over 5 dager etter deg begynner og merke det er tyngre nå ja, skal bli godt og ta fatt på siste etappe =)
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 16. februar 2010 #7 Skrevet 16. februar 2010 Gleder meg til å se dere alle på 3.tri sidene:-) er 31+1 i dag:) Blir artig med så mange nye på 3.tri:D
ida87_thea_andrine Skrevet 16. februar 2010 #8 Skrevet 16. februar 2010 Jeg bytter uke på torsdag og da skal jeg også over i 3.tri.... Siste etappet før vi endelig får se våre små nurk=) Kjenner at det blir tyngere og tyngere for hver dag..... puster og peser bare jeg skal snu meg i senga=) hehe Ja, da sees vi der inne=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå