Anonym bruker Skrevet 15. februar 2010 #1 Skrevet 15. februar 2010 Noen her med den telefonen? Er du fornøyd? Erfaringer med den? Er den treg? Har en SE c702 nå, skikkelig drittmobil, og den er slitt, gammel og treg. Må nok byttes, iogmed at den henger seg opp når jeg skal ringe. Noen andre telefoner som kan anbefales? Viktig for meg er et stabilt kamera, og at telefonen ikke er treg, henger seg opp om man gjør flere ting på en gang.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2010 #2 Skrevet 15. februar 2010 Jeg har den... er sånn passe fornøyd, hadde ikke kjøpt den på nytt. Den er treg, henger seg stadig opp... slår seg plutselig av, endrer innstillinger, og kamera er ikke så veldig bra, veldig tregt. Har hatt den i 1 år nå, og den har vært sånn siden dag 1 nesten
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2010 #3 Skrevet 15. februar 2010 softwareoppgraderinger hjelper ofte på heng ;o)
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2010 #4 Skrevet 15. februar 2010 har oxo denne telefonen, men har faktisk aldri hatt noen problemer med den i det hele tatt kjøpte den i Oktober/november- og er veldig fornøyd;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå