Zeke Skrevet 15. februar 2010 #1 Skrevet 15. februar 2010 Alt så bra ut alle fire kammera var der osv Hu prøvde kjempe lenge å fine ut kjønnet, trudde det var jente men så kom navlestrengen mlm beina å da var det umulig å se kjønnet. Termin blei 7 juli. Gleder meg.
Ser@fin@ Skrevet 15. februar 2010 #2 Skrevet 15. februar 2010 Så herlig. Gleder meg til jeg skal på ul.
Zeke Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 15. februar 2010 Dette var vår 4 så vi begynner å ha noen bilder nå, men artig å se utviklingen å hvor stor den hadde blitt, gled deg, det er kjempe moro og kos å se den ligge der å vinke,sparkke osv.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 15. februar 2010 #4 Skrevet 15. februar 2010 Så artig! Gratulerer m vel overstått!! jeg skal til torsdag, håper alt er bra enda (min 4 ul dette og) og at vi får greie på kjønnet!
millie+2klumper Skrevet 15. februar 2010 #5 Skrevet 15. februar 2010 Godt at alt var fint med den lille da:) men skjipt å ikke få vite kjønnet da.. Ble litt "bekymret" jeg nå for jeg skal på ul i morgen tidlig å jeg er så redd for at de ikke skal se det. For jeg er sååååå nysgjerrig at jeg holder på å dø
Zeke Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 15. februar 2010 Jeg også emn hu prøvde lenge men , den ville holde hemligheten en stund til hihihi bytta nick så jeg er HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå