Anonym bruker Skrevet 15. februar 2010 #1 Skrevet 15. februar 2010 Tenker da helst på at mennesker av ca samme høyde har forskjellig størrelse på magen. (For det sier seg vel selv at generelt sett har lave mennesker (kort overkropp) større mage enn høye mennesker (lang overkropp).) Jeg er 1,7m høy og får stadig høre at jeg har veldig liten mage, og at jeg er sååå heldig som slipper å drasse på en diger mage og at det ikke blir så tungt osv osv osv. Irriterer meg faktisk, for visst f'en er det tungt, og visst pokker føles det som om jeg drasser på en stor mage. Og ikke minst; det føles som om jeg er så studd at jeg ikke klarer å bevege meg! Som om alt av indre organer er flatklemt til det ytterste, slik at jeg hverken får puste, kan spise, klarer å bevege meg smidig eller bøye meg fremover lenger enn halvveis til føttene. Vet om mange som har/har hatt mye større mage enn meg som ikke har hatt tilsvarende problemer fordi magen tilsynelatende ligger "på utsiden" av organene, og dermed ikke klemmer slik på dem.. Noen synspunkter!???
prekæs Skrevet 15. februar 2010 #2 Skrevet 15. februar 2010 Jeg hadde liten mage og er høy. Likevel. Ett stort problem med klem på hovedpulsåren under halvparten av de to siste sv.skap. Kunne verken ligge på siden eller på rygg uten å bli svimmel å føle at jeg ble borte. Takke meg til større mage hvis det hadde hjulpet.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2010 #3 Skrevet 15. februar 2010 hadde liten mage med nr 1 helt til de siste ukene,å ja det var søren meg tungt, det presset hele tiden langt oppover mot puppene, jeg hadde ofte problemer med å få pustet godt og det var vondt å puste fordi det presset slik.. er ca 165, er når i min 17 uke å ikke tegn til noe mage så jeg får vel det slik som med nr 1 at magen kommer rundt 7 mnd og blir stor rett før fødselen, skulle heller hatt mage tidligere som vokste jevnt og trutt til den ble stor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå