Gå til innhold

5 dager igjen! :) Flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå håper jeg det skjer noe snart :o)

Veldig spent på "resultatet" ;) hehe

kan vel ikke krysse alt i håp om å ikke gå på overtid, så jeg må vel åpne alt i håp om at det ikke blir overtid ;)

Kjempelei av alle kynnere og ryggsmertene og ikke minst dogåinga!! :o

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Jeg har 9 dager igjen, og er også veldig klar for at det skjer noe snart!!! Jeg kan ikke klage på noen plager heldigvis, men begynner å bli en smule utålmodig. "Resultatet" er jeg også meget spent på, hehe:) Vi har uansett ikke lange tiden igjen, håper vi slipper å gå over termin ja...!

Lykke til med innspurten!

Skrevet

3 dager igjen til Ul-termin. mens termin i morgen. Vente vente...

Skrevet

Terminen bør vi ikke overgå nei! :)

da dør jeg ;p

hehe

mens.termina mi var 25.januar :P

hehe

Skrevet

6 dager igjen til termin den 22. Men på siste Ul trodde overlegen at jeg var noen dager lenger selv om de ikke endret terminen. Så 15 i dag og 22 er terminen. Men jeg pleier og gå over så nr 5 går jeg sikkert over med også men ikke sikkert at det blir over den 22 siden de tror jeg var litt lenger. Så jeg begynner vel og gå over fra i dag av jeg sånn på en måte.

Skrevet

Jeg har menstermin i morgen og Ul termin til fredag.

Må vel belage meg på å gå over tenker jeg.

Skrevet

5 dager igjen jeg også... Menstermin i morgen da. Er så innmari lei nå!!!!! skal på kontroll til jordmor onsdag, hvis jeg ikke har født før da sa hun! blir mest sannsynlig ul for å måle str på gutten min...;) er vel i det minste håp for at jeg blir satt igang på termin om han er veldig stor... Men har en følelse for at jeg må gå til neste mandag. Gikk 6 dager over med første, så tør ikke helt begynne å "vente" på noe før etter termindatoen. Krysser fingrene for at vi alle slipper overtid:O)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...