Gå til innhold

Må vente i 2 uker på å finne det ut...:s

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter siste mens å regne så er jeg 5+1 i dag, men løpet av helga, så har plutserlig magen begynt å tyte ut, symptomene har kommet ganske tidlig... Men så var den siste mens ganske rar og kort...bare 2 og en halv dag, jeg tenkte ikke så sælig på dette, for jeg hadde kraftig omgansyke og landet på sykehuset pga dehydrering. men nå som jeg tenker over det, føles det ut som jeg har kommet mye lenger enn 5 uker.... så i følge den siste "normale" mens, så er jeg 9+4 i dag..... Ringte jordmor og fortalte dette i dag, og fikk beskjed om å enten vente til ord.ul. eller og kontakte legen. (legen har ul på kontoret, mer er ikke så super bra.) Men nå er denne legen ut i ferie i 14 dager........så jeg må vente.......ææææææh......frustrasjon......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde jeg vært deg hadde jeg tatt å ringte gynekologen. Koster jo litt men du slipper å vente i 2 uker ihvertfall. Jeg pleier å få time på dagen.

Skrevet

hadde jeg bodd i en by der det hadde vært mulighet for det, så hadde jeg ringt med èn gang. Men jeg bor i utgangspunket 1 time i fra sykehuset, så jeg må vel bare finne meg i å vente. Det er heldigvis vinterferie neste uke, og travelt på jobben i denne uka, så jeg skal vel få tiden til å gå:)

Skrevet

hmm er det ikke en vanlig gyn der, som holder på privat? Pleier å være det på de fleste plasser sjøl om det er ikke en by. Skulle du mått reist på sykehuset må du vel gjennom legen så vitt jeg veit for å få UL.

Ja får håpe tiden går litt fort for deg ihvertfall=)

Skrevet

ikke noe å oppdrive privat på denne plassen nei.... men må vel bare smøre meg med tålmodighet:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...