trollemor86 Skrevet 15. februar 2010 #1 Skrevet 15. februar 2010 Jeg har en ganske fysisk krevende jobb, men er heldig og kan stort sett tilpasse dagen slik det passer meg best uten at det går ut over noen andre! har jeg en dårlig dag er jeg heldig og kan ta det veldig med ro dersom jeg ønsker! De siste par ukene har jeg merket at jeg er virkelig sliten i hele kroppen når jeg komme hjem fra jobb, og tilbringer nok de fleste dagene ganske avslappende på sofaen! Neste morgen føler jeg meg stort sett i fin form igjen!! Det er enda greit for meg å gå på jobb å gjøre som vanlig? Jeg tenker gjerne at kroppen ikke ville kommet seg på topp igjen hver morgen dersom den syntes jeg jobbde for mye! Får ikke vært så sosial i løpet av uken, men i helgene føler jeg meg "oppe" nok til at vi kan finne på litt diverse ting da, så føler ikke det er noe stort problem selv! Jeg er forresten rett over 17 uker på veg om det har noe å si!
BeritogMausi Skrevet 15. februar 2010 #2 Skrevet 15. februar 2010 Hei trollemor, det er lov å være sliten. Eg jobber som sykepleier på sykehjem og føler at eg ikke greier å jobbe 100% lengre. Føler meg utslitt og har ganske vondt i ryggen. Alle sier at man skal ta det med ro men da blir ikke ting gjort. Og eg har fått meg en 50% sykemelding nå fordi jeg ikke orket mer. Jobben tilrette legger ikke til gravide. Du må tenke på deg selv og babyen din! Det var det eg gjorde og måtte bare ta konsekvensene. Ikke slit deg ut! Lykke til
Iselilja Skrevet 15. februar 2010 #3 Skrevet 15. februar 2010 Tror mang gravide føler seg punktert etter endt arbeidsdag. Slik har i alle fall jeg vært i alle mine svangerskap. Når jeg kommer hjem orker jeg bare lett husarbeid, og sløver ellers på sofaen. I helgene prøver jeg å legge inn litt fysisk aktivitet. Har faktisk ikke møtt venner siden før jul. Men med kvalme, bekkenløsning, små barn og full jobb, samt hus som skal holdes noen lunde i orden er det alt jeg orker. Det kommer en tid etter fødselen også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå