Gå til innhold

Noen som bruker Hipp sin mme, som kan se her litt ?? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åssen måler dere opp vannet når dere ska ha f.eks. 115ml kokt vann??

Syns det er så vanskelig å få det til sånn noen lunde nøyaktig 115ml. Prøver sånn at det blir mellom 110 og 120 men ikke lett ...

Åssen gjør dere det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her blir (ble) det også sånn ca. 10 ml fra eller til er nok ikke så nøye. Er jo ikke akkurat store mengden det er snakk om ;-)

Skrevet

Måler på vekt. Veldig kjekt, blir så nøyaktig som du vil ha det!

Har først pulveret oppi i flaska. Så måler jeg opp vann i en beholder på vekta og heller oppi til pulveret. (bruker 'termostrikset' med kaldt og varmt vann da vi ikke har mikro)

Skrevet

vekt?

hvor mye gram er 115ml??

Skrevet

Jeg har Avent flasker, så da har jeg oppi vann til det er midt mellom 110 og 120 :-)

Skrevet

Når du måler en væske som vann vil ml og gram være likt. 115 ml er 115 gram. Veldig kjekt så man slipper komplisert hoderegning midt på natta! :-)

Skrevet

Jeg har Dr.Brown flaskene så tar sånn ca melom 110 og 120ml.

Sko nok hatt digitalvekt da heller.. og det har jeg ikke.

Får heller bare ta sånn ca beregning..

Skrevet

Mellom 110 og 120 er helt perfekt det :-) Gjør ikke noe om det ikke er helt nøyaktig, er jo snakk om bare en dråpe.

Skrevet

Men et kanskje lott dumt spørsmål... Jeg har forstått at Hipp skal blandes ved 50-60 grader. Hva gjør dere..? Varmer så varmt og deretter lar den stå en stund til den blir kjøligere igjen? Blir ikke det litt tungvindt om natten eller hvis babyen er skikkelig sulten og utålmodig? Vurderer å bytte fra NAN, men det er det at det er så praktisk at du kan blande den i 40 grader som holder meg igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...