Gå til innhold

Gravidfotografering

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann:)Flere som skal benytte seg av gratis gravidfotografering på FAME?Det skal jeg, og gleder meg stort:):)Tror jeg skal vente til mars, for da er jeg rundt 25-26 uker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg skal benytte meg av det ja:) tenkte også å vente til mars/april kanskje..greit å være 6-7 mnd syns jeg:)

Skrevet

Vi har vært så heldige at vi får være modeller på gravidfotografering:) Bildene som tas skal på utstilling.. Skal ta de første bildene 1 mars og da er jeg 24 uker, så skulle vi bestille ny time tre ukers tid før termin. Gleder meg, blir spennenede å se. Fikk beskjed om at vi ikke måtte være sjenerte og stille opp nakne så det blir jo spennende hehe.. Selvfølgelig ikke noe som skal vises på bilder, og jeg tenker at det ikke gjør noe, er liksom ikke min kropp jeg skal vise frem:)

Jeg skal ta bilder sammen med samboer:) Skal dere ta sammen eller alene?

Skrevet

så spennende:)er usikker ennå om jeg skal ha klær på eller ikke...du er jo kjempetøff da:):)

Jeg skal ta bildene alene.

Skrevet

jeg skal ta bilder alene - å etter formaning fra sambo - så skal jeg også være naken - noe jeg synes er helt ok :)

Skrevet

Tøffe dere er da:):)men tror jeg dropper nakenfoto, da jeg har endel gamle strekkmerker fra de 2 andre svangerskapene som ikke er direkte lekre...

Skrevet

Det går ikke an å få "fikset" litt på de da?(alt er jo selvsagt mulig i foto, men lurte på om du gjerne kunne fått fotografen til å fikse på det)

Har skrekkelig lyst til å bli fotografert denne gangen.. Driter i strekkmerkene.. Er usikker på hvor mye klær/hvor lite klær...

Men kunne hvertfall tenkt meg noen i en fin boxer/hipster og kanskje en skjorte som er åpen..

Skrevet

Hvordan vet man btw at fotograferingen er gratis på Fame? kikka litt på hjemmesiden dems, men så ingenting..

Skrevet

var med kupong i siste GRAVID-bladet:)

Skrevet

I hvilken uke skal dere ta bilder? Vi skal ta i uke 24 og i uke 36-37 ca.. Greit å ikke ta det helt på tampen:)

Skrevet

jeg skal ta ca.uke 26:)

Skrevet

Håper dere legger ut noen bilder:) Jeg er veldig spent, tror de blir veldig bra. Har sett mange utrolig fine bilder, og gravid bilder må jo bare bli fine:)

Skrevet

ja:)kikka på FAME sine gravid-bilder og de var jo kjempefine alle sammen:)

Skrevet

Ja de var kjempe fine, syns de nakenbildene var så flotte:) Syns også det er så fint når barnefar er med og begge står i bar overkropp:)

Gleder meg masse til å ta bildene:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...