Gå til innhold

Hmmm... Hva er dette da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lurt på om jeg lekker fostervann i helga pga at jeg må bytte truseinnlegg hele tiden da de blir våte... Også en lukt jeg ikke kjenner fra tidligere :) I går og i dag (beklager detaljer) kommer det mye "grønnlig" slim... Og nå fikk jeg plutselig skikkelig vondt i høyre siden av magen, klarte nesten ikke stå utstrekt... Minner egentlig ikke om rier, dette er min nr 2. Er 38 uker i morgen... Så hva tror dere? Tegn på at noe kan være på gang, eller bare sånn som det kommer til å være de siste ukene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hm.. litt usikker jeg,.. men for min del hørtes det ut som om det er fostervannet ja.. ta kontakt med lege/sykehuset og hør..

Skrevet

Da må du jo ta kontakt med føden med en gang dersom du tror det er fostervann!! Dersom vannet er gått skal jo fødselen starte eller igangsettes etter 24 timer pga infeksjonsfaren!

Lykke til :-)

Skrevet

I tillegg,hvis dette er vannet som har gått, og hodet til ungen ikke har feste seg, skal du legge deg! Ellers kan i verste fall navlesnoren komme i klem....... Håper du har sjekket med jm,for flere timer siden... Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...