Gå til innhold

Til dere som venter jenter. Se hit :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal dere ønske dere i barselgave? Jeg får ett nytt søskenbarn i Mars, det blir ei jente. Har kjøpt en nattdrakt og en kjole, men vil kanskje kjøpe noe til mor. Hva skal dere ønske dere? Har masse klær fra vesla min i fjor, tenkte kanskje å gi tanten min noe kjoler, nye gensere som kun er brukt en gang og noe litt mere brukt. Hva synes dere? Blir det for dumt å gi vekk brukte klær til en nyfødt? Jenta min er 13 mnd, og planlegger ingen ny baby med det første :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

synes ikke det er dumt å gi vekk så og si ubrukte klær. Du kan jo si at du har mye nesten ubrukt, om det er noe spesiellt hun trenger.

Skrevet

Jeg har allerede fått jenta mi jeg da, men jeg hadde blitt takknemlig for brukte klær. Men du kan jo spørre om hun synes brukt er ok. Ikke alle liker det.

Ellers hadde jeg nok blitt veldig rørt over en gave til mor selv. Det er det ikke mange som tenker på :) Jeg fikk en bok av en venninne og det satte jeg stor pris på.

Skrevet

Jeg ville kanskje ha kjøpt en barselgave som er helt nye jeg, og så spurt om hun ville ha noen klær som var lite brukt?

jeg personlig er ikke så nøye på det, men det er sikkert noen som er det. Nå har jeg vært så heldig at jeg har arvet masse klær som ikke man kan se er brukt engang. Jeg har alt jeg trenger til babyen til og med str 68 faktisk takket være snill familie og venner :-)

Til meg selv så ønsker jeg meg egentlig ikke noe spesielt :-)

Skrevet

Ok takk for svar ;) Jeg har som sagt kjøpt nye klær til babyen hennes også da. Men har så mange fine kjoler som kun er brukt til en anledning til vesla. En som hun brukte på dåpsdagen og en på 17 Mai.

Og masse som hun selv fikk i barselgave som ikke ble mye brukt! Var liksom det jeg lurte på, om noen kanskje oppfatter det som "frekt" å få brukte klær som en slags tilleggsgave. Tenkte kanskje å kjøpe A-creme og ammeinnlegg i ull i tillegg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...