Gå til innhold

Syteinnlegg!!! Smerter i bekkenet:/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så utrolig vondt i dag, klarer nesten ikke å gå:(

Det er ikke så enkelt med lille ett-åringen min som trenger sin porsjon med oppmerksomhet da!! Æsj, liker ikke å syte og klage, men noen ganger er det godt å bare "få det ut" :)

Uke 29+4 i dag, så jeg har jo ikke sååå lenge igjen da:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håpløs situasjon, og enig med deg at det var lenge igjen. Håper det blir bedre :)

Skrevet

vet hvordan du har det!!! Ikke noe godt, nei. Jeg har to fra før selv, men de er større og går i bhg og 1.klasse. Men for å klare å hente dem må jeg bokstavelig talt ligge i senga det meste av dagen. Pappa leverer og det hjelper veldig, men han rekker ikke hente pga lang arb.vei.

Men man må få lov til å lette på trykket innimellom og la verden få vite at alt ikke er noen dans på roser. Så blir man i litt bedre humør etterpå. Hvis det er noen trøst kan jeg jo fortelle at det er flere av oss her ute. Håper du får bedre dager etterhvert!!!

Trøsteklem :o)

Skrevet

oi yes! dette er ikke bare bare. om kveldene er jeg begynt å bli så vond i ryggen,at jeg bare må gå og prøve å sove, selv om jeg ikke er trøtt.

Knoppler fælt i bekkene alle gangene jeg må snu meg.

Vi har dyr også, så jeg blir tvunget ut til dem, hjelper faktisk å komme ut da. Men er veldig sliten etterpå.

Dessuten må jeg ete hele tiden føler jeg, alltid ha noe å tygge på blæh..

Det er ikke gøy når jeg ikke har mer sundt i huset å spise på.

Så det må jeg passe på.

Føler det er leeenge igjen, men begynner å se slutten på det nå.

Er 33 uker på vei nå og har to barn på 5 og 7 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...