Gå til innhold

Kynnere og modning/åpning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 31, har masse kynnere og de er veldig ubehagelige.

Har hatt den siden uke 14, men der er først de siste ukene at de kommer i tide og utide, før kom de som regel etter en aktiv dag evt stress. Nå får jeg de bare jeg bøyer meg ned, går litt fort, dulter borti noe (veggen, ja, jeg ER klønete og det er fremdeles uvant med bulk:))

I tillegg kjente jeg etter der oppe i går og har jo litt åpning, sikkert 1 cm. Og veldig bløtt.

Leste i et innlegg her inne, husker ikke hvor det var, at det var flere som hadde hatt litt åpning mot slutten av svangerskapet og at kynnere kunne være "modnings-mini-rier" som faktisk gav åpning. Stemmer dette? Lurer på om flere opplever det samme, vonde kynnere og litt åpning.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan klarer du å kjenne selv at du har åpning? Hmmmmmmmmmmmmm. Har også masse kynnere slik du beskriver.

Skrevet

Livmorhalsen min ligger ganske langt ned (sikkert?) for klarer å kjenne den når jeg dytter fingeren så langt oppi som jeg klarer. (nice...) uff, sorry! Hehe. Og da kjenner jeg den som en tapp e.l som liksom stikker ut oppi der, og på midten av denne er åpningen, og det er såpass stort at jeg får fingeren litt oppi. Jeg elsker detaljer akkurat nå kjenner jeg!

;P

Skrevet

Aha, dette må jeg teste ut. Hihihi!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...