Gå til innhold

Hvordan er formen????


rsst

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke 32 nå og begynner å bli tuuuuuung...

Synes det er et styr å plukke opp ting fra gulvet,bære, shave, smøre meg inn med bodylotion, .... Er det bare jeg som er sånn eller flere?

Det skal sies at jeg har 2 barn fra før. Storesøster på 4,5 år er i barnehagen mens lillesøster er hjemme med meg... hun er 16 mnd og det er full rulle hele dagen...

Nå har vi hatt søvnløse netter pga sykdom hos jentene...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er i uke 31, og merker at ting begynner å bli tyngre. Ihvertfall det å sette seg på huk, så reise seg igjen. Har selv ei jente på 4 år, som er veldig flink til å rote, og ikke rydde opp etter seg. Så jeg setter meg bare ned på rompa og rydder, for orker ikke å stå bøyd fremover.

Har også bekkenløsning, men det går da greit. Har blitt så vant til smertene nå, så jeg orker ikke bry meg eller klage, funnet ut det hjelper ingenting ;o)

 

Eller så er energien på topp, og gleder meg masse. Synes tiden går kjempefort=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært i sinnsykt dårlig form lenge. Med sterke bekkensmerter og gangvansker. MEN utrolig nok så har jeg vært i utrolig mye bedre form de siste dagene :o) Det er så deilig! Bekkenet har ikke vært like smertefullt og det trodde jeg ikke var mulig. Forventet og gruet meg til at det bare kom til å bli værre i grunn. Men jeg har sluttet å pushe meg selv da.. går ikke langt, mannen har tatt alle handleposer og bruker bekkenbelte når jeg vet jeg skal stå eller gå.

 

Men jeg har en liten historie fra i går.. Det var noen dager siden sist jeg kjørte bil selv. Babyen har helt tydelig vokst i løpet av de dagene for jeg rakk nesten ikke frem til rattet! Også skulle jeg parkere og rygge litt for å rette opp bilen.. Jeg klarte nesten ikke å vri meg slik at jeg fikk se skikkelig. Slet og ble tungpustet som bare det. Holdt på å knekke sammen av latter alene i bilen fordi jeg synes det var utrolig komisk : ))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

HEHEHEH Godt å se at det er flere som har det slik...Ler ofte av meg selv i slike halv-tragi-komiske situasjoner.

Håper alt ikke blir aaaaaalt for tungt i tiden fremover.

 

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt å høre at det ikke bare er jeg som synes det er tungt til tider... Føler meg som en sytepave innimellom men men...

det er jo ikke såååå lenge igjen til tassen kommer da......

Noe å glede seg til...

Lykke til framover....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg også tung og klumpete. Vanskelig å ta på sokker, smøre meg med krem, plukke opp ting fra gulvet etc. I tillegg har jeg bekkenløsning og går på krykker pga den så jeg er møkk lei snøværet vi har i Oslo nå som gjør det vanskelig for meg å komme meg rundt omkring. Å snu seg i senga blir kjipere og kjipere og jeg føler meg mer gravid for hver dag som går. Stanger i folk og ting med magen på jevn basis, og puster som en blåsebelg i trapper og når jeg gjør ting (som å brette klær; kan ikke huske det pleide å gjøre meg andpusten! *le*)

 

I tillegg har vesla snudd seg og har nå begynt å sparke oppover noe som er mindre komfortabelt enn da hun sparket nedover. Presser på blæra gjør hun også...

 

På den positive siden er bekkenløsningen bedre nå enn for noen uker siden. Jeg har blitt flink til å ikke belaste for mye og det er utrolig deilig med mindre smerter. Sover bedre om natten (vel - tydeligvis ikke i dag siden klokken er over 03 nå...). I tillegg er to vanngymtimer i uken himmelske og de beste 2x3kvarterene i uken :D Mannen har også blitt kjempeflink til å gjøre ting hjemme nå som jeg ikke orker å sprette rundt og gjøre dem før han oppdager at de burde gjøres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...