MammanTilEmma❤ Skrevet 15. februar 2010 #1 Skrevet 15. februar 2010 e så forbannja lei av den jævla hund som står ut å bjæffe i ett sætt når den e ut .... å kvar gang Emma ligg ut i vogna å søv så våkne ho av det.. e så utroli sliten av å ha en overtrøtt unge dagen lang! har snakka med naboan, men bare surtmiljø!!! må bare få ut litt frustrasjon, så ikke æ går over veien å kaste en sten i hode på den!
melkekua™ Skrevet 15. februar 2010 #2 Skrevet 15. februar 2010 Sleng over et gnagebein til hunden hehe...
MammanTilEmma❤ Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 15. februar 2010 hehe,sikkert ikke hadd tia t det eller, for opptatt med bjæffing høres det ut som..
It's all about me Skrevet 15. februar 2010 #5 Skrevet 15. februar 2010 Da flytter du ungen inn i senga si istedetfor. Problem løst.
MammanTilEmma❤ Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 15. februar 2010 Når hu søv bedre ut, så la æ ho søv ut.. å når vi e ut å trille så ligg ho jo automatisk ut!! tar ikke ho inn å vække ho for det.
MammanTilEmma❤ Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 15. februar 2010 ho våkne vis æ begynne å kler av ho åsånt.
It's all about me Skrevet 15. februar 2010 #8 Skrevet 15. februar 2010 Da lar jeg mine sove ute til de våkner av en eller annen grunn og tar neste dupp inne. Eller jeg hadde båret bagen inn og bare hatt på vokstipose som lett åpnes uten at noen merker det. Dessverre er det lite å gjøre med at en hund bjeffer litt på dagtid.
MammanTilEmma❤ Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #9 Skrevet 15. februar 2010 hva har du valgt da? en unge som sover 2 1/2 time ut, eller en unge som sover 30-40 min inne? det er ikke lite bjæffing det e snakk om, den bjeffe konstant når den e ut, også på kvelden, veldig irriterende, å når de heldigvis tar den inn, så kommer den ut igjen etter 10 min noen ganger.. frustrerende når jeg må ut å trille henne i søvn vær gang.
Sasiemta ♀ ♀ ♂ Skrevet 15. februar 2010 #10 Skrevet 15. februar 2010 Hva med å si fra til naboen? Er jo ikke sikkert de er klar over det selv... Slik var det da Emma Sofie var lita. Hun sov best ute i vogna. Når våren kom var nabohunden mye ute, uavhengig i om de var på jobb eller ikke. Dette irriterte jeg meg ganske grønn over, før jeg sendte sms til dem. Spurte om det var løpetid på gang, siden Bamse hele tiden bjeffer og uler. De beklaget så mye, og etter det har det ikke vært noe problem...
It's all about me Skrevet 15. februar 2010 #11 Skrevet 15. februar 2010 Da hadde jeg tilvendt henne til å sove inne når det å sove ute ikke lot seg gjøre.
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 15. februar 2010 #12 Skrevet 15. februar 2010 Skjønner hva du mener HI. Vi har det samme problemet her. Bikkja gneldrer hele dagen og jeg må slite med en sutrete unge resten av dagen for hun sover ikke godt inne. Syns man kan ta litt hensyn når man har bikkje. Greit nok at den lager lyd altså men det må da gå an å ta den inn iblant eller få den til å holde kjeft? hehe
Gjest Skrevet 15. februar 2010 #13 Skrevet 15. februar 2010 Skjønner det er irriterende - men hvis du har pratet med naboen uten respons - så er det lite annet å gjøre enn å finne alternative løsninger. Kanskje hun venner seg til bjeffingen og ikke våkner hvis du lar det gå en stund? Sette vogna på andre siden av huset? Trille 2 1/2 time hver dag - og du blir kjempesprek!! Eller la henne sove inne? Evt trille vogna inn i gangen, og åpne posen (evt ha et vindu oppe f.eks). Mange som ikke kan ha vogna rett utenfor huset - og de finner løsninger de også! Hjelper lite å bare være sint -desverre.
MammanTilEmma❤ Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #14 Skrevet 15. februar 2010 ja, skal over til dem igjen idag, for det må da finnes en løsning. for å ha henne inne gir mindre søv å mer suttrete unge, dette har vi prøvd siden det va lang tid det va for kaldt å ligge ute!! denne hunden passer vartfall ikke i et byggefelt! bare de vartfall har kunne hatt hunden inne når jenta sover, det er jo ikke mye å be om, uansett om den er irriterende vær gangd en er ute.
CMH Skrevet 15. februar 2010 #16 Skrevet 15. februar 2010 Da min var liten pleide vi bare å la henne sove i gangen eller inne på soverommet med vinduet åpen etter trilletur. Løsne litt på lua osv. Ingen problem. Men skjønner det er irriterende med en bjeffende hund ja.
MammanTilEmma❤ Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #18 Skrevet 15. februar 2010 pensjonister! som sambo sier.. pensjonist hunden;)
MammanTilEmma❤ Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #19 Skrevet 15. februar 2010 hehe, har bare luft pistol å det gjør vel ikke såmma nytten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå