Gå til innhold

Dere som får to tette...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

har dere fortalt det til familien? Og hva var reaksjonen?

Her var det litt sånn... "Oi, allerede ja. Jaja det går vel bra det også"

Kjenner jeg er litt skuffet over at de ikke viste mer glede. Da førstemann var på vei var det sjampanje og flagg og gudene vet. Er vel litt mer spesielt m ed førstemann da sikkert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du! Så leit å få en slik reaksjon..jeg fryktet veldig at det skulle bli sånn men overaskende nok fikk vi positiv reaksjon. Vi hadde bestemt oss for å vente lenge med å si det denne gangen men siden jeg ble innlagt med hypermemesis måtte vi fortelle det til våre nærmeste da jeg var 10 uker på vei. De blir nok like glad i den lille uansett skal du se, såklart det er vel alltid litt spesielt med den første..men vi var ikke førstemann ut med barnebarn på noen av sidene men du verden hvor stas det har vært for alle likevel :) Håper ikke du lar dette påvirke din egen glede :) Hvor tett får du de? her blir det ca 17 mnd :) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ble jo for så vidt glade, men ikke sånn jubel i taket akkurat. Kanskje de bare ble litt sjokka :-)

Det blir 16 mnd mellom de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! Je merker veldig godt fra omgivelsene mine ellers at de tenker litt slik "oi da!" Folk tror ikke det var planlagt, men det var det i aller høyeste grad :) Folk tror nok vi er gær`ne som kaster oss ut i det igjen så fort...men je tror ikke det er så mye lettere med en 3-åring i hus og en liten nyfødt heller jeg :) Kjenner je blir litt irritert når folk antar at det er et "arbeidsuhell". Men skal fint lite til for å provosere meg om dagen også ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi fikk også en slik reaksjon.. "oj.. var ikke det litt tidligt?? klarer dere det?" men det var også di som ble VELDIG gla:) heldigvis! hos oss så kan vi vel si at det vare et "uhell" men vi ville ha tette unger, bare ikke sååå tette! men nå gleder vi oss!:) det blir 15 mnd i mellom våre to, men det ligge litt i familien å få før tiden, jeg fikk 1mnd før sist. får jeg det nå også blir de nesten "tvillinger" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orker du det da..??kom det fra min far når eg fortalte det til han... å resten har vel ikke akkurat jublet.. men tror da de er glade på våres vegne... vi har fortalt det til nærmeste familie for vi er ikke så flinke til å holde på slike hemligheter vi så gjerne vil fortelle noen av oss... er nå 9 uker og det blir ca 20 mnd mellom barna.. men hvorfor vente.. eg tror barn som er nære i alder blir mer knyttet til hverandre enn de som har mange år i mellom...

 

Og forresten kan eg jo si det samme til min far..som i dag fikk sitt barn nr 5 i en alder av 55...."orker du det...????"( kan jo kanskje og si at er er datter nr 2 og 29 år)

 

Men lykke til med graviditeten til dere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

 

Vi fikk også litt forskjellig reaksjon. Mest provoserende var nok kommentaren fra mormor : " skal dere beholde det??" Hadde vel ikke valgt å fortelle det hvis det var tilfelle at vi ikke skulle beholde det .. Nå snart ett år etter så ser vi hvor mye glede våre to små har av hverandre, her er det 14 mnd mellom. Nå går jeg å gruer meg litt for å fortelle de nærmeste at vi skal ha en til.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til di jeg har fortalt det til så var reaksjonen veldig bra:) Har en datter på 11 mnd så aldersforskjellen blir 18 mnd:) Svangerskapet var planlagt:) Så nå gleder vi oss kjempemasse til september:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...