Gjest Skrevet 15. februar 2010 #1 Skrevet 15. februar 2010 Jeg har sett så mange forskjellige innlegg som går på forhold, brudd og å generllt miste noen, og irritasjoner at det virkelig gikk opp for meg hvor heldig jeg er som har det så flott! Jeg har en fantastisk mann som er snill, omtenksom, som er fantastisk god med barna, og som har en person som bare har smeltet inn sammen med min personlighet. Jeg ser at noen irriterer seg over udugelige mannfolk som aldri bidrar med noe som helst, og jeg skjønner nesten ikke hva de snakker om. Jeg har hatt det sånn før med eksen, men nå virker det som om det er et helt annet liv. Jeg leste det innlegget hvor noen hadde kranglet, og det endte med at mannen kjørte seg ihjel. Jeg fikk helt vondt inni meg og kjente hvor vondt og sårt det er bare å tenke på å miste mannen min! Jeg kunne virkelig aldri vært uten ham, og jeg blir helt skjelven bare med tanken på at noen faktisk kan skje når en minst venter det. Noen har syke barn som ingen helt vet hva som er i veien med. Jeg føler meg utrolig heldig som har sluppet unna med skrekken! Vi fikk beskjed om at jenta vår skulle testes for Downssyndrom siden hun hadde særpreg på tærne (!), og prøvene viste seg å være så fine de kunne bli. Jeg fikk kjenne på hvor heldig jeg er som har helt friske og oppegående barn.. Jeg ser at noen har en mann som har vært utro eller som de mistenker for å være utro, og jeg puster lettet ut fordi jeg og mannen min har samme holdningene når det kommer til det. Kyss, mer enn vanlige stryk (vennskapelig over skuldrene o.l er jo lov) og flørting generellt er nei-ting. Jeg ser hvor fælt andre har det,og hvordan andre opplever situasjoner, og jeg får nesten dårlig samvittighet for at jeg har vært så heldig med min mann og mine barn når det er noen som ikke har det så greit. Ikke ta drømmemannen for gitt, og ikke ta det som en selvfølge at barna deres er friske på livstid. Hvis det er noe en kan lære og lese på dette forumet, så er det beviser på at alle ikke har det like rosenrødt som vi som rett og slett bare har hatt "gullhår i ræva".
Gjest yrild Skrevet 15. februar 2010 #2 Skrevet 15. februar 2010 He he Gullhår i ræva :-) Ja det føler vel jeg også at jeg har! Men som du sier har jeg også hatt mye av "dritten" i tidligere forhold... så føler meg heldig nå med alt jeg har som er vidunderlig i livet :-)
Gjest Skrevet 15. februar 2010 #3 Skrevet 15. februar 2010 Å bruke lang tid på å finne ut hva en vil og ikke vil på de fleste områder ser ut til å lønne seg big time senere :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå