Gå til innhold

Lei av å fortelle andre om hvordan formen din er?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg får spørsmål av de andre ansatte på jobben nesten daglig; "Hvordan er formen din..?" Jeg er så lei av å svare på dette nå.. Så kommer jeg hjem, så spør familien; "Hvordan går det med deg? Er du i form?" Jeg har vært i 100% jobb de første 5 mnd, så formen bør vel være bra... Huff... Måtte bare få det ut.. Kan de ikke heller spørre om hvordan er det med livet inne i magen din? Kjenner du mange spark?

 

Jeg har ikke lyst til å fortelle andre om hvordan BHene begynner å bli for små, om livmora som strekker seg, at er har litt merkelig utflod, at jeg må gå på jerntilskudd, at jeg sover opp til 2 timer etter jobb hver dag..

 

I dag er jeg snart 6 mnd på vei og har min første dag hjemme fra jobb. Kroppen trenger å hvile litt, men ja, formen er bra den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner hva du mener, men folk vil deg jo bare vel. Jeg har begynt med å si: "Joda, jeg har det bra og det tror jeg hun inni her har også (peker på magen) for hun sparker som bare det". Det sporer som oftest folk innpå litt hyggeligere samtaleemner...

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAAAAAAA!!! Får vel spørsmålet sånn 10 ganger daglig! Prøver å svare høflig; jo, takk, bare bra.... osv, men kjenner at jeg er sinsykt lei å svare, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som folk tar veldig utgangspunkt i at formen er dårlig når man er gravid. Jeg har begynt å svare "flott, og din?" bare for å understreke hvor normalt det faktisk er å være gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...