Gjest Skrevet 15. februar 2010 #2 Skrevet 15. februar 2010 Har bare 5 dager igjen....men det føles som en evighet!!!!
Gjest Mangebarnsmamma Skrevet 15. februar 2010 #3 Skrevet 15. februar 2010 45:) Akkurat nå er det lettere å vente enn bare for en uke siden. Godt å telle ned:)
tinus med jente06,gutt10 og?12 Skrevet 15. februar 2010 #4 Skrevet 15. februar 2010 4 dager igjen. Våknet mye i natt med menssmerter.
Nurknr2 Skrevet 15. februar 2010 #5 Skrevet 15. februar 2010 urg....er 3 dager over termin.... vente vente:)
Kabari med nr 1 på tur =) Skrevet 15. februar 2010 #6 Skrevet 15. februar 2010 8 dager.. klar som et egg!
lykkeligmor til to<3 Skrevet 15. februar 2010 #8 Skrevet 15. februar 2010 5... Nå er jeg LEEEEEEI!!!!!
3smaa Skrevet 15. februar 2010 #10 Skrevet 15. februar 2010 68 dager igjen, vil ikke at tiden skal gå så fort, har jo ingenting klart.
ღMadame_mim ღ Skrevet 15. februar 2010 #11 Skrevet 15. februar 2010 15 dager!! Kjenner en del kynnere og modning om dagen, men sengekosen i går gjorde ikke susen som jeg håpet på :-S maks utålmodig etter å møte vesla nå, jeg vil bli mamma!!!!!
totti Skrevet 15. februar 2010 #12 Skrevet 15. februar 2010 5 DAGER IGJEN!! Håper jeg ikke må gå over termin! Er førstegangsfødende..... Skal bestille time til modningsakupunktur og håpe det har noe effekt ;-) Kjenner at kroppen øver seg til den store fødselen. Masse kynnere og mensensmerter i både korsrygg og nedre del av magen. Hurra for det :-)
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 15. februar 2010 #13 Skrevet 15. februar 2010 17 dager! I går hadde jeg skikkelig med kynnere og noen virkelig vonde stikkninger, så nå håper jeg at jeg modnes godt
ingebølla Skrevet 15. februar 2010 #14 Skrevet 15. februar 2010 20 dager igjen og første dag i permisjon i dag!
Terese med to jenter Skrevet 15. februar 2010 #15 Skrevet 15. februar 2010 17 dager her også, men føler det kommer til å skje før... Men det tror jeg kanskje alle føler, eller?
ikkekvalm.no Skrevet 15. februar 2010 #16 Skrevet 15. februar 2010 tre dager på overtid, og holder på å bli gal! syns ikke noe om overtid og de farene som hører med og baby er såååå rolig...SKUMMELT SYNS JEG....
Mammatrollet - februar baby. Skrevet 15. februar 2010 #17 Skrevet 15. februar 2010 6 dager igjen og møkk lei. Kjenner ingen verdens ting så dette blir nok overtid kan jeg tenke meg.
<3contentadesermama<3 Skrevet 15. februar 2010 #21 Skrevet 15. februar 2010 18 dager igjen til Termin=)
**Tussi** Skrevet 15. februar 2010 #23 Skrevet 15. februar 2010 12!!!! men vil gjerne at det skjer til helga
stinis1973 Skrevet 15. februar 2010 #24 Skrevet 15. februar 2010 Grattis alle :) med få dager Her er det ...BARTE....69 he he dager igjen åååååå leeeenge
Gjest Skrevet 15. februar 2010 #25 Skrevet 15. februar 2010 Har 42 lange dager i gjenn. føles vertfall sånn. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå