Gå til innhold

Siste uken i 2 trimester :-) Flere enn meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heeelt rart å tenke på at det nå er siste etappen som står for tur. Virker som det var i går, men samtidig en evighet siden jeg var den ferskeste på 1 trimester...

Har fremdeles mye som skal gjøres før den lille kommer. Blant annet håper vi å få solgt leilighet, kjøpt hus og flytte før han kommer ut til oss - så tiden kan gjerne gå sent. Siste uken i 2 trimester skal imidlertid tilbringes på Tenerife!

Ha en fin siste uke dere som snart skal over til 3 trimester - og lykke til videre til dere andre litt ferskere 2 trimestere!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, det går så fort, men er likevel SÅ lenge å vente. Kos deg på ferie!

Skrevet

Jeg har den siste uken her..... har termin 15.mai. gleder meg til å komme til 3.tri selv om det har vert kjempe koslig her inne, men da er jeg liksom på siste etappe mot målet og jeg kan se en liten ende på dette=) hehe Kose deg/dere på ferie! så sees vi på 3 tri=)

Skrevet

Jepp, er 27+0 idag og startet på siste uka av 2.tri idag.

Skrevet

Så hyggelig at vi er flere - da får vi følge hverandre helt frem til målet. Blir spennende å se hva som skjer i midten av mai :-)

Skrevet

Gleder meg til å se deg på 3.trimester sidene:-) er 31+1 i dag: jeg så er ikke så gammel i gamet der inne selv:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...