Gå til innhold

zassy!!glemte


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

vi har prøvd et par års tid nå,er på ivf-behandling nå,venter spent.

bynte med ivf i april i fjord,men har holdt på en stund før vi kom dit ja..

men jeg sitter å ruger på ett nå.men vet ikke om det blir å holde seg der.....

 

 

siv kristin 131079

martin 100679

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei igjen. Jeg er ikke så inne på dette så vet egentlig ikke hva ivf er ? men regner med det er en slags hjelp til å bli gravide? At du ruger på ett vil det si at du har fått inn befruktede egg nå eller? hehe, beklager at jeg vet så lite om dette ;)

 

Får opp kort som rett og slett forteller om barn. Dette kan i blant være egen barndom eller tilbakeblikk på fortid osv, men ettersom vi her snakker om evt graviditet så linker jeg det dit. Tidligere innsats vil gi resultater er det dette kortet forteller. Men ofte kan det gjelde egen fortid også, så jeg vil ikke si noe sikkert her.

 

Jeg får fortsatt ikke opp konkret graviditet, så jeg blir veldig usikker på deg. Fint hvis du gir meg tilbakemelding senere så jeg kan se tilbake på kortene og om jeg burde tolket dem anderledes.

 

Det som kommer opp flere ganger er fortid..fokus på fortid og at du kanskje må se på fortiden for å finne ut av noe, hva som har bragt deg dit du er i dag eller lignende. Har du noe spesielt fokus på fortiden akkurat nå? Kan du skjønne noe av dette selv?

 

Akkurat som kortene vil si: Se bakover før du kan gå fremover, bli ferdig med noe i fortiden slik at du kan legge all energien inn i det som kommer til deg. Når du gjør dette vil alt komme lettere.

 

Beklager at jeg ikke kunne si mer konkret, men slik er det bare i blant. Kjempemasse lykke til videre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...