Gå til innhold

Dere som har skilte foreldre, ønsket dere å flytte til den andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har to gutter. Og de har ett veldig bra forhold til pappan sin. Og vi bor da ikke sammen lengre. Guttene bor hos meg, men han har de fast annen hver helg og en dag i uka. Begynner å grue meg til at de begynner å spørre om å bo hos pappa. regner nesten med at det kommer. Siden de er gutter så knytter de kanskej sterke bånd til pappan sin.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det ønsket jeg. Men jeg spurte aldri om det. :) Jeg er jente da. Og ønsket at meg og min bror bodde hos min far.

Skrevet

Sønnen til søsteren min spurte om det, brukte det som en slags straff til mammaen når hun var streng.

Som "når du er sånn, så flytter jeg til pappa".

En dag rant det over for søsteren min som sa at det var greit, han måtte bare flytte til pappaen sin.

Etter en uke hos pappaen flyttet han tilbake til mammaen, med utsagnet: "pappa er jo like streng som deg, så da kan jeg like godt bo her".

Skrevet

Ja jeg får nok høre det jeg også. Hender innimellom han eldste på 5 år sier han vil bo hos pappa. Men får nok høre det når de ikke får viljen sin. Heldigvis er vi ganske så like med oppdragelsen. Så er nok ikke bedre hos pappan sånn sett. Men er jo også litt fordi jeg har flere hverdager. Og når de er hos pappan så finner han alltid på noe. Og det er jo moro. Hos meg blir det at vi finner på noe i helgene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...