Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 15. februar 2010 #1 Skrevet 15. februar 2010 I morgen skal vi på ordinær ultralyd, og jeg er så utrolig spent! Gleder meg sånn til å få vite om det er jente eller gutt som bor i magen min. Hvis de ikke kan se kjønn så blir jeg veldig skuffet, har ventet så lenge på dette, er i uke 20 nå. Svangerskapet så langt: Slet med voldsom kvalme og null matlyst første tre-fire månedene, men kastet ikke opp, utenom noen dager med omgangssyken. Veldig mye trøtt og sliten første tre måneder, har gitt seg litt nå. Har gått ned 5 kilo. Blitt tynnere i lårene, sideflesket har minsket og rumpa er mindre, men magen er stor. Har ikke uren hun eller fett hår. Generelt dårlig matlyst, klarer ikke rødt kjøtt. Fyser veldig på salt mat og godt. Fikk tidlig bekkenløsning. Får veldig lett hodepine, ved støy eller hvis jeg er sosial litt for lenge. Puppene har vokst noe voldsomt, opp 3 cupstørrelser allerede og har fått litt strekkmerker på de. Kinesisk fødselskart sier at det blir gutt. Hva tror du det blir?
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 15. februar 2010 #2 Skrevet 15. februar 2010 Høres ut som dette blir en gutt. Er 99% sikker hehe. Skal på ul til torsdag og tror selv på en jente, har helt motsatt symptomer av det du har. masse lykke til, blir spennende å se om jeg har rett da!
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 15. februar 2010 #3 Skrevet 15. februar 2010 hørtes veldig ut som meg... og her er det jente.. så tipper jente jeg
Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 15. februar 2010 Jeg trodde gutt i begynnelsen, men nå tror jeg jente. Har egentlig ikke noen pesiell følelse, men hadde litt guttefølelse i begynnelsen. Mulig det var et ønske bare. Det blir så spennende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå