***lykkelig mamma*** Skrevet 15. februar 2010 #1 Skrevet 15. februar 2010 Hei, NOen som skal på forberedende kurs i stavanger? ? Vi har veldig lyst å gå, men er ikke helt sikre på hvor, og når gjør man det, er snart halvveis, er nok litt tidlig enda, men kan jo melde seg på før det er for sent!
Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 15. februar 2010 #2 Skrevet 15. februar 2010 Jeg ville hvertfall ikke ventet med det til siste liten.. for da kan du risikere at det er fullt.. Jeg var på kurs da jeg ventet forrige.. Jeg var på det kurset som holdes på sykehuset(tror det var jordmorforeningen). Var veldig fornøyd med det. Særlig at vi fikk så god omvisning. Er litt godt å vite hva man går til.. Så det kurset anbefaler jeg. Jeg fikk et ark fra jordmoren jeg gikk til over de svangerskapskursene som var i Stavanger. Det var litt forskjell i pris og sånt, og hvem som hadde ledig fort nok(var litt mot slutten for meg). Greit å ta en liten ringerunde
Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 15. februar 2010 #3 Skrevet 15. februar 2010 ps: det jeg også likte med det kurset som jeg gikk på, var at pengene gikk til ekstra utdanning av jordmødre eller noe sånt.. Det var liksom ikke penger de som holdt det bare "stakk i lomma".
ma:) Skrevet 15. februar 2010 #4 Skrevet 15. februar 2010 Vi har tenkt å gå på jordmorforeningen sitt kurs. Fikk en liste over de ulike kursene hos jordmor og sett gjennom dem. Bestemt at vi helst vil gå på det som jordmorforeningen arrangerer. Får vi ikke plass der arrangerer også jordmorforbundet i sykepleierforbundet kurs, som er et aktuelt andrevalg for oss. Begynt på uke 24 nå og satt opp i kalenderen at jeg skal ringe og få meldt oss på i løpet av uka. Greit å være litt tidlig ute så vi kan få plass. Si ifra hvis du vil ha tlf nr for påmelding.
ma:) Skrevet 15. februar 2010 #5 Skrevet 15. februar 2010 Ringte nå og i alle fall ledige plasser i april og mai. Kurset arrangerers en torsdag i mnd fra 16-21, så du går en gang. Jeg syns det er greit istedenfor å ta det over mange uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå