Gå til innhold

Flere som har gått over termin?

Anbefalte innlegg

Gjest -snart baby-
Skrevet

Er 11 dager over termin nå, og begynner å bli grundig lei... Har hatt et forholdsvis ukomplisert svangerskap, men kjenner jeg bekymrer meg mer og mer for at noe skal være galt med barnet for hver dag som går nå. Noen andre her som har gått lenge over termin, og har noen gode råd eller trøstende ord? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm.. må bare si at jeg føler med deg!

Er 9 dager over termin i dag og liker det dårlig, blir og bekymra for at noe skal gå galt! Men i morgen blir jeg satt i gang!!! :-)

Hva med deg da, når blir du satt i gang? ettersom du allerede er 11 dager over??

Gjest -snart baby-
Skrevet

Så fint at du har fått dato for igangsetting, det må føles godt. :) Jeg skal til overtidskontroll i morgen, får se hva de sier da. Har i utgangspunktet ikke så lyst til å bli satt i gang om alt er bra med babyen, men skulle ønske jeg fikk mer oppfølging så jeg slapp å lure så på hvordan den lille egentlig har det! Synes det er rart at det er så ulik praksis på de forskjellige sykehusene, ser på forumet her at noen blir satt i gang en uke etter termin, mens man må vente til dag 12 før man settes opp til overtidskontroll her.

Skrevet

Ja det er veldig rart at dette gjøres så forskjellig fra sykehus til sykehus.

Jeg personlig syns det er skummelt å gå så mye over, følger med mye mer på bevegelser og sånn nå.. Og liker godt at sykehuset jeg skal føde på ikke lar oss gå lenger enn 10 dager - det er jammen nok!

Det er jo ihvertfall viktig at man blir skikkelig fulgt opp når man går så mye over!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...