Lille_bie Skrevet 15. februar 2010 #1 Skrevet 15. februar 2010 Etter avsla på Riksen, AHus, Bærum og Ullevål fikk jeg plass i Fredrikstad. Fødte på 4 timer sist..... Og nå må vi ordne barnevakt først og så kjøre. Og besøk bli slitsomt og lillegutt på 3 får jo ikke sett oss etter barnehagen, for det blir for langt å kjøre. Så klaget til Ullevål og da jeg fortalte om 4-timers fødsel forrige gang sa de at selvsagt skulle vi ikke kjøre helt til Fredrikstad. Så da har vi plass der. Er også satt opp til samtale på ABC for å se om det kan være noe for oss. Har fått time til ordinær UL 24 mars. Da er jeg 20+0. Litt sent synes jeg men...... Bedre sent enn aldri! Gleder meg uansett! Og gruer meg litt også.... Men der er jo vanlig. Er jo alltid nervøs for at den lille ikke skal være frisk. Men er nå hvertfall glad for at vi ikke må sitte 1 time i bilen med rier og risikere å føde halvveis......
mamma til 4 :) Skrevet 15. februar 2010 #2 Skrevet 15. februar 2010 Supert! Det ordner seg alltid for snille jenter! Gratulerer )))
SpongeBob Skrevet 15. februar 2010 #3 Skrevet 15. februar 2010 Så flott at det ordnet seg! Lykke til:)
minitromsø <3 Odinn <3 Skrevet 15. februar 2010 #4 Skrevet 15. februar 2010 hei kanskje det er jeg som er dum her,men må vi søke om fødeplass ? dette må jeg ærlig innrømme at jeg aldri har hørt om :\
Gjest Skrevet 15. februar 2010 #5 Skrevet 15. februar 2010 Åh, så mye styr:) Blir litt stressa på dine vegne:) Godt at det ordna seg til slutt da. Merkelig at de skulle være så vanskelige til å begynne med da...
Aiva j121110 og en i mai13 Skrevet 15. februar 2010 #6 Skrevet 15. februar 2010 de avslår ingen på bærum.. så det der skjønner jeg ikke helt hva du mener med. (men du får ikke ultralyd der hvis du ikke vil ha fødeplass der)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå