tinus med jente06,gutt10 og?12 Skrevet 15. februar 2010 #1 Skrevet 15. februar 2010 Jeg var så uheldig å skli på gulvet å dette med magen mot trappa......husker ikke om jeg traff så mye med magen for jeg slo så mye av kroppen. Nå prøver jeg febrilsk å kjenne etter liv,har ikke kjent noe enda,men det er ikke så lenge siden det skjedde. Bør jeg ringe lege eller fødeavdeling?
Nr 3 er på vei ;) Skrevet 15. februar 2010 #2 Skrevet 15. februar 2010 Du bør ringe til fødeavd.. faren er morkakeløsning ved fall.. Lykke til!
ღMadame_mim ღ Skrevet 15. februar 2010 #3 Skrevet 15. februar 2010 Huff det høres vondt ut!! Ring til føden for sikkerhetsskyld du!! Du har jo termin i februar, så ville ikke tatt sjansen for at noe er galt og du ikke sjekker! I verste fall nå blir du jo satt igang eller ta keisersnitt! Lykke til :-)
Helverine Skrevet 15. februar 2010 #4 Skrevet 15. februar 2010 Huff. Guffent. Hørtes vondt ut. Hvordan går det??
DK+2 Skrevet 15. februar 2010 #5 Skrevet 15. februar 2010 Jeg ville ha ringt med en gang å bedt om å bli sjekket, man vet aldri.. bedre å sjekke en gang for mye Håper alt går bra!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 15. februar 2010 #6 Skrevet 15. februar 2010 Uff.. Hvordan går det? Har du ringt?
tinus med jente06,gutt10 og?12 Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 15. februar 2010 Jeg ringte føden og siden jeg ikke har fått noe blødninger eller magesmerter virker det som d har gått bra. Kjenner liv nå også. Men de sa hvis jeg blir urolig eller ting forandrer seg så må jeg ringe med en gang. Gikk værst ut over armer og ben som er ganske så forslått. Håper på det beste.
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 15. februar 2010 #8 Skrevet 15. februar 2010 Godt å høre! Går sikkert fint da
lvb Skrevet 15. februar 2010 #9 Skrevet 15. februar 2010 Jeg klarte å gjøre noe av det samme forrige uke, snubla i siste trinnet på ei trapp, vrikka beinet og datt fremover. Jeg ringte føden og fikk komme og sjekke, for selvfølgelig var tulla i magen kjempe stille. Men alt var bra med henne, og begynte og sparke og lea på seg akkurat når jeg kom inn til ultralyd. De er jo veldig godt beskyttet inne i magen. Var verre med ankelen min, nå er hele blå, helt fram til tærne.... men heldigvis ikke brudd.... så går vel over etterhvert... føler meg så klønete.. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå