Gå til innhold

Imorgen er det bare 14 dager igjen iflg menstermin... :)


Gladjenta :)

Anbefalte innlegg

..jeg synes det er så sprøtt!!!

Plutselig er dagen her liksom, og om en uke ca er det 14 dager igjen iflg UL termin, hjelpes ;)

 

Grunnen til at jeg er så obs på disse datoene er at mine to gutter kom 14 dager før termin begge to, og legen mente at 3 barnet ikke trengt å gå i andre fotspor :)

 

Jaja, hun kommer når hun kommer, har det vel ikke travelt,

kommer sikkert til å savne magen etterhvert også.

Kan ikke si jeg føler meg HELT klar, men gjør dere det?

Må innrømme at jeg sliter med bekkenet og blir altfor fort sliten i forhold til hva jeg har lyst til å gjøre om dagene- får liksom ikke bestemme selv lengre =o/

 

Er jo fortsatt så mye som skal ordnes og min kjære er syk selvfølgelig...da havner ting litt på vent gitt- ikke alt jeg får til å gjøre selv lenger, selv om jeg VIIIIIL!! hehe :)

 

Nei, må vel få søte små i barnehage og på skolen...

 

Ønsker dere alle en kjempefin dag- og vil gjerne høre hvordan dere har det nå på "tampen" :))))

 

GOKLEMM fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det nærmer seg nå :-) Jeg har 23 dager igjen og går i 38 uke. Det står faktisk for denne uken at dersom man ikke er helt klar for føde så gjør man det mest sannsynligvis ikke heller. Fødte 2 uker før tiden sist, men da var jeg liksom så klar for det, samtidig som jeg fødte på min egen termindato. Nå har jeg liksom ikke tid til å føde før termin, for det er så mye som som må ordnes først, på det psykiske plan...

 

Men jeg er jo litt lei også innimellom, når ryggen verker om kvelden og de urolige bena ikke vil gi meg fred og hvile når jeg først har satt meg ned for å få det, eller holder meg våken hele natten. Samboer håper bare svangerskapet snart er over og at hormonene vil stabilisere seg, samtidig som han på den andre siden ikke helt har rukket å tenke på fødsel og på barnet ennå, fordi det er så mye annet som har vært vanskelig og har tatt fokus.

 

Jeg gruer meg ikke til fødsel, men synes det er litt vemodig til at dette nok er siste gangen jeg får oppleve å gå gravid. Snufs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh..hvorfor det da?

Virker som om du har lyst på flere barn?

Ja verkingene og urolige ben er et kjent fenomen her også :)

Åsså halsbrannen da, og bekkenløsninga når man må opp om natta for å tisse...tre dråper ;) hehe!

 

Høres ut som du/dere har hatt det litt vanskelig i det siste, ønsker dere masse lykke til fremover iallefall =)

 

Kjempegod klem til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...